Waar vraag ik voor relevante reclame zonder een cookie? De feedback is meer rotatie in de reclame als je geen cookie verkiest.
Uiteraard verkies ik ook liever geen reclame, maar ik waardeer de moeite die T.net om reclame op een privacy vriendelijke manier te kunnen tonen en ik begrijp dat een internet zonder reclame er een pak anders uitziet met andere voor- en nadelen.
Vergeet niet, het is een "Opmerkingen, kritiek of suggesties" subforum. Mijn feedback is: ik ben een van jullie bezoekers die de website gratis wenst te gebruiken. Ik wil de moeite nemen om geen adblocker te gebruiken maar ik vind het dan wel vervelend dat jullie constant dezelfde reclame serveren als ik opteer om geen cookies te aanvaarden. Ik vermoed dat dit een tamelijk groot deel van jullie bezoekers beschrijft
Sommige mensen in deze doelgroep zouden een adblocker gaan gebruiken. Ik begrijp de waarom (waarvoor dank @
crisp). Aan de beheerders om te bepalen of ze iets willen doen aan deze suggestie, het is tenslotte een suggestie...