Altijd maar dezelfde reclame...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMGGM
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:58
Tja, toch een puntje van kritiek, aan jullie om te zien wat eraan te doen is.
Heb het gevoel dat ik al weken niets anders dan Coolblue reclame zie :O . Ik begin het merk te haten ipv er iets te willen bij kopen 8)7 . Is er echt niets anders om te tonen of moet ik uit pure frustratie de trouwe ad blocker terug activeren :+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:00

crisp

Devver

Pixelated

Als je in je cookievoorkeuren (zie onderin de pagina) toestemming geeft voor "Relevantere advertenties" dan kan er ook zogenaamde "frequency capping" worden toegepast en zou je minder vaak dezelfde reclames moeten zien :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMGGM
Bedankt voor de reactie.
Beetje jammer dat je cookies moet toelaten om wat meer rotatie te zien van ads.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

SMGGM schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 10:15:
Bedankt voor de reactie.
Zonder een stukje identificatie is het ook lastig bijhouden wat je al gezien hebt ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMGGM
Wat random rotatie kan toch ook zonder cookie, tenzij er maar 1 ad campagne loopt waaruit geroteerd kan worden als de cookie uitstaat.

Activeer ik bv de cookie, dan krijg ik ook de ad te zien van tweakers gear, de pricawatch of bol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

SMGGM schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 11:38:
Wat random rotatie kan toch ook zonder cookie, tenzij er maar 1 ad campagne loopt waaruit geroteerd kan worden als de cookie uitstaat.
Het verschilt per campagne hoeveel impressies er zijn ingekocht, en in welke periode. CoolBlue is een relatief erg grote campagne (meerdere campagnes zelf), dus zonder cookie krijg je dan inderdaad relatief meer CB banners te zien...
Activeer ik bv de cookie, dan krijg ik ook de ad te zien van tweakers gear, de pricawatch of bol.
Dat is inderdaad ook de bedoeling van die setting, dus dat werkt blijkbaar ;)

Feit is dat we nu eenmaal consent moeten vragen voor dergelijke functionaliteit omdat het niet valt onder 'noodzakelijke cookies' en we daarvoor wel extra gegevens moeten verwerken op basis van een persoonlijke identifier.

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KNed
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:54
SMGGM schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 10:15:
Bedankt voor de reactie.
Jij wilt relevantere reclame maar vind het een probleem om dat aan te zetten?! 8)7

Ik vind dit wel een grappig topic, de meeste tweakers willen helemaal geen reclame :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

SMGGM schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 08:28:
Tja, toch een puntje van kritiek, aan jullie om te zien wat eraan te doen is.
Psst: https://tweakers.net/info/abonnementen/ :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SMGGM
KNed schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 12:04:
[...]

Jij wilt relevantere reclame maar vind het een probleem om dat aan te zetten?! 8)7

Ik vind dit wel een grappig topic, de meeste tweakers willen helemaal geen reclame :)
Waar vraag ik voor relevante reclame zonder een cookie? De feedback is meer rotatie in de reclame als je geen cookie verkiest.
Uiteraard verkies ik ook liever geen reclame, maar ik waardeer de moeite die T.net om reclame op een privacy vriendelijke manier te kunnen tonen en ik begrijp dat een internet zonder reclame er een pak anders uitziet met andere voor- en nadelen.

Vergeet niet, het is een "Opmerkingen, kritiek of suggesties" subforum. Mijn feedback is: ik ben een van jullie bezoekers die de website gratis wenst te gebruiken. Ik wil de moeite nemen om geen adblocker te gebruiken maar ik vind het dan wel vervelend dat jullie constant dezelfde reclame serveren als ik opteer om geen cookies te aanvaarden. Ik vermoed dat dit een tamelijk groot deel van jullie bezoekers beschrijft ;)

Sommige mensen in deze doelgroep zouden een adblocker gaan gebruiken. Ik begrijp de waarom (waarvoor dank @crisp). Aan de beheerders om te bepalen of ze iets willen doen aan deze suggestie, het is tenslotte een suggestie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Uiteraard willen wij ook graag meer variatie in de banners. Dat CB op dit moment een (over)groot deel van het aanbod betreft is ons bekend, en heeft ook onze aandacht ;)

Intentionally left blank

Pagina: 1