Ik hoop dat ik mijn vraag hier goed stel. Om een webshop op te zetten heb ik de keuze uit 13000 voorraad artikelen en 3.500.000. artikel referenties die te bestellen zijn bij de leverancier waarmee ik mee samenwerk. Natuurlijk zijn deze niet allemaal even geschikt om online aan te bieden. Daarom wou ik starten met een selectie vanuit de voorraad artikelen. Dit om snel te kunnen afleveren aan de eind gebruiker.
Om elk artikel te gaan analyseren en te gaan beoordelen of dit wel online interessant is om aan te bieden is mijn vraag: bestaat er een tool of systeem waarin ik de lijst van artikelen die kan aanbieden kan uploaden. Met hierin de info die nodig is artikel omschrijving/benaming/ean/merk/... En de tool rangschikt deze lijst dan naar online zoekvolume/conversie/verkoop/populariteit.
Op hoop van zegen...
Om elk artikel te gaan analyseren en te gaan beoordelen of dit wel online interessant is om aan te bieden is mijn vraag: bestaat er een tool of systeem waarin ik de lijst van artikelen die kan aanbieden kan uploaden. Met hierin de info die nodig is artikel omschrijving/benaming/ean/merk/... En de tool rangschikt deze lijst dan naar online zoekvolume/conversie/verkoop/populariteit.
Op hoop van zegen...