Ik heb last van een CPU Bottleneck (denk ik). Als ik COD MW2 speel heb ik in multiplayer rond de 100 FPS, maar zodra ik Warzone opstart gaat dit naar 30-40 met veel stuttering. Op de benchmark is een 99% CPU usage and 1% GPU usage te zien, wat dus aangeeft dat m'n videokaart amper tot niet gebruikt wordt. Mijn GPU is een Geforce RTX 3060 en m'n CPU een Intel i7-9700F. Ik probeerde een betere processor te vinden maar wegens een redelijk oud moederbord is dit de beste die in de socket past. Na meerdere reviews te lezen zou dit echter wel goed moeten werken en zeker de 60-80 FPS moeten halen.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan fixen? Ik heb alle settings videos op youtube al geprobeerd, op de NVIDIA configuratieschermen geef ik aan dat m'n videokaart gebruikt moet worden, maar zonder resultaat.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan fixen? Ik heb alle settings videos op youtube al geprobeerd, op de NVIDIA configuratieschermen geef ik aan dat m'n videokaart gebruikt moet worden, maar zonder resultaat.