Ik heb een plat dak van ca. 9 x 4,5 m (ca 10m hoog). Ik heb gekozen voor een oost/west opstelling voor 2x5 panelen en nog twee losse panelen op west. Dit voor een optimalisatie van direct gebruik van de PV opbrengst. Doel is meer elektrisch verwarmen/koelen (Stralingspanelen of L/L warmtepomp). Voor de ventilatie/CV/ontluchting-afvoer en de mogelijke komst van een L/W warmtepomp in de toekomst heb ik wat ruimte vrijgehouden.
De bestaande 3 panelen vanuit de bouw gaan het dak af en komen op de uitbouw van de woonkamer.
huidige situatie:
Aan de oostkant komt een rij van 2x5 oost west, aan de west zijde 2 panelen op west.
De offerte:
12 x JA Solar 405Wp | Mono | 108 cellen | 1722x1134x30
GoodWe GW3600D-NS 1 fase omvormer
Prijs 5800 euro / 1,19 Euro/Wp
Op zich heel blij op deze Wp-prijs uit te komen.
Echter in de offerte specificatie lees ik dat ze 209 euro per paneel rekenen. Op internet staan deze panelen volop voor ca 155 euro per stuk. Toen ik daarop reageerde was de reactie, "internet prijzen / transportkosten".
Wat vinden jullie de aangeboden offerte mbt panelen/omvormer en de prijs?
De bestaande 3 panelen vanuit de bouw gaan het dak af en komen op de uitbouw van de woonkamer.
huidige situatie:
Aan de oostkant komt een rij van 2x5 oost west, aan de west zijde 2 panelen op west.
De offerte:
12 x JA Solar 405Wp | Mono | 108 cellen | 1722x1134x30
GoodWe GW3600D-NS 1 fase omvormer
Prijs 5800 euro / 1,19 Euro/Wp
Op zich heel blij op deze Wp-prijs uit te komen.
Echter in de offerte specificatie lees ik dat ze 209 euro per paneel rekenen. Op internet staan deze panelen volop voor ca 155 euro per stuk. Toen ik daarop reageerde was de reactie, "internet prijzen / transportkosten".
Wat vinden jullie de aangeboden offerte mbt panelen/omvormer en de prijs?