Desktop connect niet met monitor.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETN_Ownt
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 03-06-2023
Ik heb een nieuwe pc en monitor gekocht. En heb er een HDMI kabel tussen. Maar ik krijg geen beeld op mijn monitor. Weten jullie wat ik hier fout doe?
...

Kijk de fotos
...

Een hdmi kabel er tussen. Bij beide poortjes gedaan. De videokaart os een geforce 1660sAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oSvnFp9xRFM84WhJC4tl2AMvWU8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IP8lkEdl8yzOZMCkZ4f9XClX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rnAYx16L2QSmm20kNA-BdgTNPy8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PnzJ7yPKfgUQ3i7yRcVrIBuU.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1-mZh2uJd4GLia_iBFShy9_vwqE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sDWSwO4z6HaS3xTIFj81HwvF.jpg?f=fotoalbum_large
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JappieR
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06:46
Wat zijn de specificaties van je systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETN_Ownt
Het is me gelukt. Nu heb ik het volgende probleem. Ik heb roze strepen op mijn monitor. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UvrFq1xiBFyTCw7vgYnHdY0_6kg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DBlBJcmTqcecz1Zx6hHbLXxY.jpg?f=fotoalbum_large

Is het beeldscherm kapot of kan het door de computer komen?

[ Voor 6% gewijzigd door ETN_Ownt op 24-05-2023 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:36

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Welk pc is het, want dat is volgens mij een prebuilt. Je kan de hdmi altijd in de onboard steken om tekijken of je strepen blijven.

Blijven de strepen= scherm gaan ze weg = video kaart.

Je kan altijd de pc naar een tv brengen en daar testen en/of het scherm ergens in de buurt zeztten van de tv en de hdmi van de setopbox (digi box) in het scherm steken (van elke setup wel een foto trekken voor eventueel de helpdesk te raadplegen.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETN_Ownt
Damic schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 19:35:
Welk pc is het, want dat is volgens mij een prebuilt. Je kan de hdmi altijd in de onboard steken om tekijken of je strepen blijven.

Blijven de strepen= scherm gaan ze weg = video kaart.

Je kan altijd de pc naar een tv brengen en daar testen en/of het scherm ergens in de buurt zeztten van de tv en de hdmi van de setopbox (digi box) in het scherm steken (van elke setup wel een foto trekken voor eventueel de helpdesk te raadplegen.
Zojuist de monitor op de Playstation aangesloten. En weg waren de strepen. Dus het moet uit de pc komen. Jakkes wat een gedoe. Heb je net een nieuw ding gekocht en allemaal ellende. Wat is onboard? Het is inderdaad een prebuild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:36

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

De bovenste poort op het verticale zilver kleurige plaatje :) dat is je onboard. In de handleiding staan er kruizen over omdat je anders lage performance hebt, maar om een 2de scherm op aan te sluiten of om te testen kan het geen kwaad.

Heb je specificaties van je pre-build. Kan ook zijn dat deze niet met onboard beeld komt, maar wel een connector heeft.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETN_Ownt
MSI MAG Forge 100R (standaard, Panelen van gehard glas, aRGB, mTX, geen external bays)
Cable Sleeves
Standaard voedingskabels (standaard, kleur afhankelijk van voeding)
Fans (Een betere airflow verbetert prestaties en verlengd de levensduur van de componenten)
3x MSI 120mm - RGB (standaard)
Moederbord Upgrade
MSI H510M-A PRO (standaard, MAX 64GB RAM, 1x PCI-e x16, 1x PCI-e x1, mATX)
Upgrade processor
Intel i5 11400F - 6-Core, 12-Threads, 2.6GHz - Turbo 4,4GHz (Standaard, 11e generatie)
CPU Koeler (selecteer voor afbeeldingen)
Standaard luchtkoeling (65W TDP)
Upgrade Voeding (Hogere certificering leidt tot daling stroomverbruik en minder warmte ontwikkeling)
700 Watt - Extra stil, Energie zuinig (standaard)
Uitbreiding met SSD (M2.0, NVMe)
Geen M2.0 SSD (standaard)
Uitbreiding SSD (SATA)
480GB SSD - SATA (standaard, Windows wordt hierop geïnstalleerd, tenzij M2.0 SSD aanwezig)
Uitbreiding harddisk (HDD)
2TB HDD 7200 RPM (standaard)
Uitbreiding RAM geheugen
16GB 3200 MHz RAM (standaard, 2 x 8GB)
Upgrade Videokaart
GeForce GTX 1660 ti 6GB +€ 49,00

De onboard hdmi geeft geen connectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raphire
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-09 22:13
Je processor heeft geen geintegreerde GPU, vandaar dat de moederbord video connectors dus niet werken.

Heb je dezelfde kabel gebruikt toen je de playstation aansloot? Het probleem ligt waarschijnlijk bij de kabel, de monitor, of de videokaart. Het makkelijkste is de kabel verwisselen of de PC aansluiten op een ander scherm. Verder kan je nog een andere poort proberen op je videokaart, al zijn die allemaal waarschijnlijk displayport en niet HDMI. Je kan ook nog even kijken of de videokaart wel goed in het moederbord zit.

Als dit het probleem niet oplost kan je het beste contact opnemen met de winkel waar je de PC vandaan hebt, want dan ligt het probleem waarschijnlijk bij de videokaart.

[ Voor 19% gewijzigd door Raphire op 24-05-2023 23:02 ]

Pagina: 1