Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc gaat vooral gebruikt worden om te gamen, verder wat 3-d modelling. Ik speel doorgaans op een 1080p ultra wide, wellicht dat in de toekomst nog zal veranderen.
Verder prik ik de pc zo nu en dan in mijn 4k TV
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik probeer onder de 1000 uit te komen zonder randapparatuur en gpu.
Ik wil pas een nieuwe gpu als het aanbod me wel de prijs waard lijkt.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
GPU (GTX 1080Ti)en alle randapparatuur
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik had zelf al het een en ander uitgezocht ben erg geintrigeerd door SFF, zo ook de lianli Dan case.
Hieronder de lijst tot nu toe
Ik zou alles bij megekko kunnen bestellen voor 1108 euro. Iets over budget maar geen man over boord
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik kwam nu uit op intel, vanwege de prestaties en het gebrek aan am5 mini itx moederborden, maar zit er zeker niet aan vast
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Super stil zijn is niet per se nodig, al is het natuurlijk altijd een plus punt.
Verder moet hij klein zijn. Ik ben er nog niet helemaal uit hoe klein dat dan precies kan zijn, maar ik probeer het iig onder de 20 liter te houden, waarbij kleiner beter is.
Ga je overklokken?
Nee, misschien later iets undervolten ivm warmteontwikkeling
Wat verwacht je van ons?
Het belangrijkste voor mij is een check of alles met elkaar kan werken, er geen betere/goedkopere alternatieven zijn en of deze setup haalbaar is qua warmteontwikkeling. Helpt een duurdere waterkoeler? ik heb geen idee. Is de voeding prima of zijn er zwaardere/betere alternatieven?
De pc gaat vooral gebruikt worden om te gamen, verder wat 3-d modelling. Ik speel doorgaans op een 1080p ultra wide, wellicht dat in de toekomst nog zal veranderen.
Verder prik ik de pc zo nu en dan in mijn 4k TV
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik probeer onder de 1000 uit te komen zonder randapparatuur en gpu.
Ik wil pas een nieuwe gpu als het aanbod me wel de prijs waard lijkt.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
GPU (GTX 1080Ti)en alle randapparatuur
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik had zelf al het een en ander uitgezocht ben erg geintrigeerd door SFF, zo ook de lianli Dan case.
Hieronder de lijst tot nu toe
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-13600K Boxed | € 329,- | € 329,- |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B760-I GAMING WIFI | € 190,- | € 190,- |
1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X 11G | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Lian Li A4-H2O (PCI-e 4.0 riser cable) Zwart | € 148,16 | € 148,16 |
1 | Waterkoeling | Cooler Master MasterLiquid ML240L V2 RGB | € 69,90 | € 69,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3238F16GX2-FX5 | € 113,86 | € 113,86 |
1 | Voedingen | Cooler Master V550 SFX Gold | € 99,90 | € 99,90 |
1 | Solid state drives | Lexar NM710 2TB | € 104,95 | € 104,95 |
Totaal | € 1.055,77 |
Ik zou alles bij megekko kunnen bestellen voor 1108 euro. Iets over budget maar geen man over boord
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik kwam nu uit op intel, vanwege de prestaties en het gebrek aan am5 mini itx moederborden, maar zit er zeker niet aan vast
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Super stil zijn is niet per se nodig, al is het natuurlijk altijd een plus punt.
Verder moet hij klein zijn. Ik ben er nog niet helemaal uit hoe klein dat dan precies kan zijn, maar ik probeer het iig onder de 20 liter te houden, waarbij kleiner beter is.
Ga je overklokken?
Nee, misschien later iets undervolten ivm warmteontwikkeling
Wat verwacht je van ons?
Het belangrijkste voor mij is een check of alles met elkaar kan werken, er geen betere/goedkopere alternatieven zijn en of deze setup haalbaar is qua warmteontwikkeling. Helpt een duurdere waterkoeler? ik heb geen idee. Is de voeding prima of zijn er zwaardere/betere alternatieven?