Ik ben enig tijd opzoek naar een USB-switch met drie inputs en (minimaal) 1 output.
De opstelling is als volg:
- Vaste PC met op de videokaart een USB-C uitgang
- Laptop met Thunderbolt 4 uitgang
- NUC met Thunderbolt 4 uitgang
- Beeldscherm met USB-C ingang en 5120x1440 (5K) resolutie
Nu heb ik inmiddels een USB-C switch gekocht waarbij ik kan switchen tussen twee apparaten, maar moet continue de kabel van het derde apparaat fysiek omruilen met een ander apparaat.
Ik heb het hele internet inmiddels afgespeurd, maar heb helaas niets kunnen vinden. En bijkomend is dat veel switches die ik heb gevonden niet de 5K resolutie ondersteunen.
Budget is max. 1000 euro. Zijn er mensen met betere zoek-skills dan ik, of mensen die weten of dit uberhaupt bestaat?
De opstelling is als volg:
- Vaste PC met op de videokaart een USB-C uitgang
- Laptop met Thunderbolt 4 uitgang
- NUC met Thunderbolt 4 uitgang
- Beeldscherm met USB-C ingang en 5120x1440 (5K) resolutie
Nu heb ik inmiddels een USB-C switch gekocht waarbij ik kan switchen tussen twee apparaten, maar moet continue de kabel van het derde apparaat fysiek omruilen met een ander apparaat.
Ik heb het hele internet inmiddels afgespeurd, maar heb helaas niets kunnen vinden. En bijkomend is dat veel switches die ik heb gevonden niet de 5K resolutie ondersteunen.
Budget is max. 1000 euro. Zijn er mensen met betere zoek-skills dan ik, of mensen die weten of dit uberhaupt bestaat?