Kan niet meer inloggen op Aliexpress

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:18

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Iemand anders problemen met het inloggen bij AliExpress in een browser? Werkt op de app op mijn telefoon prima, maar kan sinds enkele dagen op de pc niet meer inloggen. Blijft steeds naar het inlog scherm gaan. Chrome en edge geprobeerd, incognito en zelfs op de ip van me telefoon.

Kan niet naar de livechat van ali, want daar moet je voor inloggen. Het lijkt niet aan m'n account zelf te liggen, want zelfs inloggen via gmail/facebook lijkt niet te werken.

Blijft continu onderstaande scherm verversen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/smIfImz5xlNT-9ty6uGPM0Gh4DQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hsddb5aemKJL8OJaONCkfVtA.png?f=fotoalbum_large

Gebruik Ali met enige regelmaat, en vind het op de telefoon niet echt fijn. Tips wat ik nog meer kan proberen?

---RAWE CEEK!!!---

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Is al wat dagen aan de gang, zie o.a. hier:

Saturnus in "China-shopping levertijdentopic"

(voor mij persoonlijk werkte het sinds gisteren weer)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
*knip*. Dit voegt niet zoveel toe.

[ Voor 72% gewijzigd door rens-br op 24-05-2023 08:16 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:50
*knip*

[ Voor 35% gewijzigd door rens-br op 24-05-2023 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-09 15:01
Same. Ik gebruik Spaarwinkelen, en via die link lukt het mij wel om in te loggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:02

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Heb je een adblocker ofzo, daar durft ome ali wel eens over struikelen bij inloggen.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quo_
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-08 11:13
Met VPN ingesteld op UK lukt het wel om in te loggen merk ik net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:29
@NoFearCreations je screenshot laat de errormelding 'Schuif om te bevestigen' zien, heb je ook daadwerkelijk dat blokje naar rechts verschoven, of klik je op de knop met 'Inschrijven' erop?

[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 23-05-2023 23:08 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilvanwillem
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-04 13:17
hier het zelfde vindop me mobiel niet fijn

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:39

nelizmastr

Goed wies kapot

wilvanwillem schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 07:11:
hier het zelfde vindop me mobiel niet fijn
*knip*. Dit voegt niks toe.

[ Voor 26% gewijzigd door rens-br op 26-05-2023 08:17 ]

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-09 14:31
Heb hier ook gedoe met inloggen op Ali

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilverdael80
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:31
Thuis dezelfde problemen, ad blocker zoals hierboven aangegeven nog niet geprobeert, staat namelijk wel aan.
Mobiele app werkt echter prima, dus op die manier was het voor mij ook ff opgelost om een bestelling te plaatsen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-09 20:38
Ik heb er zelf ook last van en van alles geprobeerd en enige waarmee het lukte was een tor tab van brave.
Maar gisteren op reddit een werkende oplossing gevonden zodat het ook weer lukt met m'n normale Chrome browser.
After you log in, and the page refreshed. just click your wishlist.

You have to wait a bit, it can say 'this page no longer exists'

Refresh the page and you are normally logged in!

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Hahn schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 23:08:
'Schuif om te bevestigen' zien, heb je ook daadwerkelijk dat blokje naar rechts verschoven, of klik je op de knop met 'Inschrijven' erop?
Helaas, dat dacht ik in eerste instantie ook. Maar daar ligt het niet aan. :-(
Je kunt schuiven wat je wilt; werkt(e) niet.
ehtweak in "China-shopping levertijdentopic"

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Peer
  • Laatst online: 11:04

de Peer

under peer review

dit speelt al een aantal dagen:
https://allestoringen.nl/storing/aliexpress/

je schijnt het te kunnen omzeilen door op 'verlanglijstje' (wish list) te klikken en daar in te loggen. de interface is dan iets anders (nieuw?).

[ Voor 50% gewijzigd door de Peer op 24-05-2023 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary. H
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 24-05-2023
Ook ik heb in kunnen loggen door op verlanglijstje te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:18

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Het lijkt voor mij gefixt te zijn, zojuist kunnen inloggen zonder omwegen, zag gelijk mijn cart en berichten weer. Misschien dat het probleem bij Ali is opgelost. Iedereen bedankt voor het meedenken!

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-09 11:25
Ook vind ik bepaalde items niet meer op Ali en op DHGate. Zocht bijv. een voetbalshirtje voor mijn zoontje, werkt niet meer ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Basskicker
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-06 18:43
Ali werkt idd ook bij mij alleen via mijn pockie, heb me eerst een uur kapot lopen te ergeren en toen deze thread gevonden. Toen toch maar via mobiel besteld (ook al ben ik daar principieel op tegen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janmm
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 18-09 23:05
quo_ schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 23:02:
Met VPN ingesteld op UK lukt het wel om in te loggen merk ik net.
zelfde ervaring (bedankt voor de tip) het werkte 2 weken niet maar via vpn en belgie werkte het wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hesselim
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-08-2024

hesselim

it wasn't me

same here; via verlanglijstje kan ik ook niet inloggen

System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mergelpens
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 04-09-2024
Kan ook niet meer via mijn laptop inloggen op Aliexpres.Is nog 1x gelukt in 5 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mergelpens
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 04-09-2024
Heb mijn VPN ingesteld op Engeland , probleem is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratzz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:37
Vandaag 25-5 heb ik ook nog steeds het probleem. Inloggen via de wishlist lukt wel met dank aan tweakers daar was ik nooit opgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HHkk11
  • Laatst online: 15-04 17:36
dat probleem heb ik ook gehad. gewoon adblokker uitschakelen en je kunt weer inloggen.
(zie opmerking van Damic)

[ Voor 13% gewijzigd door HHkk11 op 25-05-2023 10:40 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Managelorian
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-09 23:15

Managelorian

“This is the workflow.”

Wishlist optie werkt voor mij ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannieC
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 25-05-2023
Zelfde probleem hier. Al tig keer mijn password veranderd. Wel te openen op telefoon maar niet op PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratzz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:37
HHkk11 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 10:28:
dat probleem heb ik ook gehad. gewoon adblokker uitschakelen en je kunt weer inloggen.
(zie opmerking van Damic)
Ik heb geen adblocker, ik gebruik gewoon Firefox standaard en heb de verbeterde bescherming uit staan voor de site tevens extra toestemmingen gegeven maar helaas zonder resultaat.

Zie net ook dat ik https://nl.aliexpress.com/ al aan de uitzonderingslijst van verbeterde bescherming in firefox had staan.

Net ook even met ccleaner alle firefox gegevens verwijderd maar ook zonder resultaat.

[ Voor 11% gewijzigd door ratzz op 25-05-2023 12:47 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Yep, de wishlist optie werkt.

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-09 18:34

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik kan ook al dagen niet inloggen. Ook additioneel met Edge getest en werkt ook niet. Customer Support page doet het toevallig ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swel
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-08 19:23
*knip*.

[ Voor 36% gewijzigd door rens-br op 26-05-2023 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene05
  • Laatst online: 25-05-2023
ik had er ook last van heb hier het een ander gelezen
even wat uit geprobeerd wat jullie schrijven om via vpn
te doen toe valig heb ik mc afee zat vpn servers bij in
en het ging perfect hoe jullie het zij
bedankt hier voor ken weer all in zien bij AliExpress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HHkk11
  • Laatst online: 15-04 17:36
ik moet wel toegeven dat mijn "oplossing" werkt bij een default install van Google Chrome. alle andere browsers zoals Firefox (zie reactie Ratzz), Edge, enzo hebben misschien onder water allerlei (vergeten) instellingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:57

ByteDelight

Retro computing is alive!

Inloggen via browser op pc en mobiel lukte me niet, ook niet via andere browser of incognito.
Via de AliExpress app kon ik wel inloggen.

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-09 15:01
Volgens mij werkt het weer. Niets aangepast verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramoncito
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-09 20:29
Ik heb al een tijdje niks meer besteld bij Ali, kon vreemd genoeg ook weinig spullen meer vinden op hun website (kreeg bij een simpele zoekacties geen enkel resultaat, zelfs stickers niet meer).

Inloggen met email werkt niet, email account is wel bekend, maar wachtwoord werkt niet, WW opnieuw aanvragen, maar krijg geen email. Telefoonnummer is onbekend, en als ik op andere methoden om in te loggen of verifiëren stuit kom ik ook niet verder (ordernummer en kaartnummer, maar ik gebruikte iDeal). Gebruik Firefox, maar Edge of Opera (met/zonder VPN) werkt ook niet. AV even uitgezet om te testen, ook niks... Nieuw account aanmaken mbv telefoonnummer geeft aan dat email al bestaat (de pagina geeft groot weer "Upadet email", wat lijkt alsof het even snel in elkaar geflanst is.

Ik kreeg de laatste jaren ook veel verkeerde bestellingen geleverd: verkeerde kleur stickers of verkeerde maat stekkers (omdat de info op de pagina's van verkopers soms zó onduidelijk is dat het misleidend was). Krijg dan wel geld terug of korting, maar het is weer ergernis. Begin het idee te krijgen dat het account buiten werking is gezet... :/

Huidige oorlog in Oekraïne misschien de reden dat China Europeanen tergt/boycot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruiker_brink
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Voor mij was de oplossing om mijn mobiele telefoon als hotspot te gebruiken en mijn laptop daarmee te verbinden, vervolgens alle cookies van AliExpress gewist.
Toen ik vervolgens de hoofd pagina van AliExpress opende krijg ik wel het normale login scherm en kon ik ook gewoon weer inloggen.
Vervolgens weer via mijn normale wifi verbonden en was ik nog steeds ingelogd (waarschijnlijk tot de cookie sessie verlopen is).

Dit heb ik gedaan met Pihole tijdelijk gedisabled.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-09 18:34

n00bs

Het is weer Zomer!

Ramoncito schreef op maandag 12 juni 2023 @ 13:36:
Ik heb al een tijdje niks meer besteld bij Ali, kon vreemd genoeg ook weinig spullen meer vinden op hun website (kreeg bij een simpele zoekacties geen enkel resultaat, zelfs stickers niet meer).

Inloggen met email werkt niet, email account is wel bekend, maar wachtwoord werkt niet, WW opnieuw aanvragen, maar krijg geen email. Telefoonnummer is onbekend, en als ik op andere methoden om in te loggen of verifiëren stuit kom ik ook niet verder (ordernummer en kaartnummer, maar ik gebruikte iDeal). Gebruik Firefox, maar Edge of Opera (met/zonder VPN) werkt ook niet. AV even uitgezet om te testen, ook niks... Nieuw account aanmaken mbv telefoonnummer geeft aan dat email al bestaat (de pagina geeft groot weer "Upadet email", wat lijkt alsof het even snel in elkaar geflanst is.

Ik kreeg de laatste jaren ook veel verkeerde bestellingen geleverd: verkeerde kleur stickers of verkeerde maat stekkers (omdat de info op de pagina's van verkopers soms zó onduidelijk is dat het misleidend was). Krijg dan wel geld terug of korting, maar het is weer ergernis. Begin het idee te krijgen dat het account buiten werking is gezet... :/

Huidige oorlog in Oekraïne misschien de reden dat China Europeanen tergt/boycot?
Kijk ook eens naar de landen vanuit waar verstuurd wordt. Dat is enorm beperkt.
Voor mij heeft aliexpress weinig toegevoegde waarde meer. Prijzen zijn bizar hoog geworden, weinig keuze en website werkt vaak niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M66B
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
n00bs schreef op zondag 30 juni 2024 @ 11:37:
[...]

Kijk ook eens naar de landen vanuit waar verstuurd wordt. Dat is enorm beperkt.
Voor mij heeft aliexpress weinig toegevoegde waarde meer. Prijzen zijn bizar hoog geworden, weinig keuze en website werkt vaak niet.
En als iets niet aankomt, is het een moeizaam proces om je geld terug te krijgen, als dat al lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramoncito
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-09 20:29
Ik was vergeten te melden dat het inmiddels wel weer werkt. Het is echter wel enorm lastig geworden om iets te vinden. Inderdaad zijn sommige prijzen enorm verhoogd (vervangend toetsenbordje oude laptop van 17,- incl naar 38,- incl). Om de een of andere reden krijg ik kleine dingen die door de bus kunnen niet meer thuisbezorgd. Ik krijg ook geen bericht dat ik het ergens moet ophalen, en de website geeft aan dat ik het beicht alleen kan zien als ik de applicatie installeer, maar geen enkele info erover. Ik kwam erachter dat mijn platte accuutje ter grootte van twee luciferdoosjes weer retour afzender waren. Geen idee waar ik het had moeten ophalen. Een bericht in het berichtencentrum gaat naar de alibabasite, en is maar tijdelijk zichtbaar. Die wordt blijkbaar na verloop van tijd verwijderd. Een bericht is volledig geautomatiseerd, en ik krijg telkens dezelfde, niet relevante informatie te zien, en wederom geen informatie over waar het poststuk is. [oh, er staat een ink naast, maar die is alleen voor een mobiele telefoon]

Zo wordt het me wel erg lastig gemaakt... :/

Edit:
Ik heb de track en trace gevonden. Die werkt wel, maar ik kreeg geen bericht thuis dat er een pakje voor me was op 3 juni. Dan weet ik ook niet dat ik iets moet ophalen! Ik heb PostNL gebeld, die zeggen dat ik een nieuwe T&T nodig heb, maar de afzender heeft me dat nog niet gegeven en sommige berichten kan ik niet lezen op alibaba... Het is gewoon een brievenbuspakje, daar hoefde ik niet eens voor thuis te blijven. Krijg ik van PostNL nu ook al geen "niet thuis" berichten meer? Ik zie ook geen berichten in de mail van PostNL.

[ Voor 22% gewijzigd door Ramoncito op 01-07-2024 12:38 . Reden: addendum ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit is niet het 'grote ervaringen met aliexpress' topic, maar gaat puur en alleen om problemen met inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakert2
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 31-01 13:37
Ik kon op maar 1 apparaat (Smartphone) niet inloggen bij AliExpress
Na het invoeren van emailadres en wachtwoord bleef hij maar cirkeltjes draaien.

Als ik alles sloot en daarna met n verkeerd wachtwoord probeerde in te loggen kreeg ik wel gelijk n foutmelding.

Dus het moest iets in mijn telefoon zijn waar AliExpress niet mee uit de voeten kon.

Mijn oplossing zat m uiteindelijkin de Firefox instellingen.
Ik kon namelijk wel in de privé modus (masker icoontje) bij AliExpress inloggen.

Oplossing
Via de 3 puntjes:
Instellingen:
Website machtigingen:
Uitzonderingen:
Hier alle websites verwijderd

Heb dit zowel in de gewone als in de privé modus gedaan

Let wel op dat als je via de
3 puntjes:
Instellingen:
Navigatiegegevens verwijderen uitvoert al je tabbladen en je hele geschiedenis worden verwijderd.

[ Voor 27% gewijzigd door tweakert2 op 14-10-2024 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atimar
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-12-2024
cookies verwijderen van de site, probleem opgelost :)
Pagina: 1