Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• guus0510
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 16-10-2023
hallo allemaal

Ik heb een vraag die bij jullie veel zal binnen komen in deze vorm. Enkel het product is anders.

Feit is. Ben op zoek naar een nieuwe tablet. 1 die wel wat goede specificaties heeft maar niet al te duur. Zoals appel samsung enz. Lenove is op zich wel aantrekkelijk maar blijft wat achter met werkgeheugen naar mijn idee. Speel er wel games op.

Nu hen ik er wel 1 op het oog. 1 van lipa. Echter het merk is me volledig onbekend. En zie hier nog geen reviews.

Hebben jullie hier al eens van gehoord. Ondervonden? Of wat is jullie mening.

Natuurlijk zijn suggesties welkom

Hieronder de link van tablet.

https://www.majstra.com/p...09aABCEAQYAiABEgJvofD_BwE

Groetjes coen

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Om het heel bot te zeggen: je weet niet wat je krijgt, hoe lang je nog updates krijgt, hoe mooi het scherm is, etc. Voor €229 zou ik ver weg blijven van dergelijke merken.

Voer gewoon je wensen in in de pricewatch en zie wat je krijgt.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:53
Waarom dan niet gewoon een uitvoering: Samsung Galaxy Tab A8, Wi-Fi, 4GB ram, 64GB opslag Grijs?

Net zo duur en wel een vertrouwd merk.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:04
Het merk Lipa zegt mij niets, de Android versie is 12, dus de komende 4 jaar zal het blijven werken, maar update beleid zie ik niet beschreven op de website van de winkel.

Zoek de fabrikant op en kijk wat hun website zegt, of neem contact op met de winkel, die zit in Nederland dus moet je ook wel wat antwoorden kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:08
Echter het merk is me volledig onbekend. En zie hier nog geen reviews.
2 redenen om het niet te doen, tenzij je graag proefkonijn speelt met je €200 :)

The devil is in the details.