Toon posts:

Gebruikelijk levertijd nieuwe auto op voorraad?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:49
Van m'n werkgever mocht ik een leaseauto uitzoeken. Om geen lange periode op m'n auto te hoeven wachten, ben ik zelf bij dealers gaan kijken wat er daadwerkelijk op voorraad was.

Nu ongeveer 3 weken geleden alles offertes en contracten met leasemaatschappij op orde gemaakt. De leasemaatschappij heeft laten weten na de contracten ook direct de auto in bestelling gezet te hebben.

Ik had de accountmanager bij het leasebedrijf al berichtje gestuurd met de vraag waar het evt zou hangen, deze gaf aan dat zelf maar even bij de dealer moest informeren. Zo gezegd zo gedaan en kreeg te horen dat alles nog rijklaar gemaakt moest worden, verschrikkelijk druk in de garage was en dat de auto nog op transport moest naar de garage waar ie op voorraad was :?

Wat zijn normaal gesproken doorlooptijden van levering van een nieuwe auto die op voorraad staat? En hoeveel werk is het 'rijklaar' maken? Ik kom niet veel verder dan alle vloeistoffen en systemen controleren (sommige noemen het de 0-beurt)

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MLLL
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 17:55

MLLL

Palm Treo 650

Zou uitgaan van 2 weken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ouweklimgeit
  • Registratie: Juni 2014
  • Niet online
Normaal gesproken is een werkplaats volgepland voor een x-aantal weken. 'Even' tussendoor werkt gewoon niet, dan schuift alles op.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thebeast12
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-05 23:53
Ik zou niet gek staan te kijken als je straks krijgt te horen dat hij toch niet op voorraad is. Ik wil je adviseren om een vaste datum van de garage te krijgen zodat je een uitgangspunt hebt. Nu weet je niets en kan het nog 6 maanden duren

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee