Ik zoek een?
Ik wil m'n pc upgraden zodat die weer mee kan met hedendaagse games.
Ik heb een rtx 3060 ti die vermoedelijk nog wel even meekan.
SSD, hdd, randapparatuur is allemaal nog goed.
M'n voeding is een corsair RM650X, die kan vermoedelijk wel behouden blijven.
Maar m'n cpu is wel eens aan een upgrade nodig, en daarmee dan natuurlijk ineens mijn moederbord en ram.
M'n huidige CPU is een core i7-4790k
Wat is je budget?
Ik had gehoopt om ergens tussen 300-400 euro te landen. Niet zo'n groot budget maar ik hoop toch al een redelijke verbetering te hebben daarvoor.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Voornamelijk gamen op 1080p. M'n huidige pc loopt nog wel met bvb star wars: survivor maar ik merk dat de cpu het moeilijk heeft. Alle settings op max hoeven niet per sé voor mij, maar ik hoop een upgrade te vinden waar ik weer een tijdje mee voort kan.
Ik wil m'n pc upgraden zodat die weer mee kan met hedendaagse games.
Ik heb een rtx 3060 ti die vermoedelijk nog wel even meekan.
SSD, hdd, randapparatuur is allemaal nog goed.
M'n voeding is een corsair RM650X, die kan vermoedelijk wel behouden blijven.
Maar m'n cpu is wel eens aan een upgrade nodig, en daarmee dan natuurlijk ineens mijn moederbord en ram.
M'n huidige CPU is een core i7-4790k
Wat is je budget?
Ik had gehoopt om ergens tussen 300-400 euro te landen. Niet zo'n groot budget maar ik hoop toch al een redelijke verbetering te hebben daarvoor.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Voornamelijk gamen op 1080p. M'n huidige pc loopt nog wel met bvb star wars: survivor maar ik merk dat de cpu het moeilijk heeft. Alle settings op max hoeven niet per sé voor mij, maar ik hoop een upgrade te vinden waar ik weer een tijdje mee voort kan.