Lekker zijn is een gave :)
Een beetje normaal reageren mag wel hoor.
Chris Saywer zei zelf in een interview dat als hij vond dat de techniek het toeliet, hij RCT2 zou gaan maken.
Bij de laatste uitbreidingsset (loopy Landscapes OF Bochtige Banen) is hijzelf tot het uiterste gegaan wat RCT aankon.
[spam]
Dit is een mooie link naar een goeie achtbanen website met o.a RCT erin. Kijk vooral es bij de fora.
[/spam]
Bij de laatste uitbreidingsset (loopy Landscapes OF Bochtige Banen) is hijzelf tot het uiterste gegaan wat RCT aankon.
[spam]
Dit is een mooie link naar een goeie achtbanen website met o.a RCT erin. Kijk vooral es bij de fora.
[/spam]
edit:
link fixed

link fixed
Verwijderd
Weet iemand trouwens waar ik nog aan rollercoaster tycoon+uitbreidingsset kan komen? (legaal! Heb in de winkels gezocht maar niks gevonden). Had eerst rollercoaster tycoon legaal maar heb hem uitgeleend en nu ben ik hem kwijt! 
Please help...stuur even via icq of zo?
Please help...stuur even via icq of zo?
in de v&d in amsterdam noord heb ik hem laatst nog gezien. En in de beienkorf in den haag ook.
Btw weet iemand al wat meer over civ3 wanneer ie uit komt?
hmm, ik moet die laatste uitbreidingset nog hebben
Verwijderd
Ik heb hem 3 maanden geleden gekocht bij de Dynabyte... (ja sorry) dus rct en uitbreidingsset...
Ergens in het najaar.Op maandag 03 september 2001 08:24 schreef lordspacie het volgende:
...
Kijk anders even op www.civ3.com of www.apolyton.net.
24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?
Pagina: 1