Toon posts:

Mijn UD blijft hangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Listen up.

Ik zit hier achter mijn UD en het is 10 's ochtends.
Ik zit hier NU achter mijn pc en het is half 6.

Vanochtend stond mijn UD op 93 procent... en nu OOK op 93%

het lijkt wel of tie de conformers die die nakijkt aan het loopen is. ik heb de meest standaard dingen, zoals reboot enzo al geprobeerd, iemand anders een briljant idee? want het duurt wel is lang, maar 8 uur op het zelfde percentage lijkt me iets te veel van het goede

Verwijderd

Op zondag 02 september 2001 17:32 schreef Childsplay het volgende:
Listen up.

Ik zit hier achter mijn UD en het is 10 's ochtends.
Ik zit hier NU achter mijn pc en het is half 6.

Vanochtend stond mijn UD op 93 procent... en nu OOK op 93%

het lijkt wel of tie de conformers die die nakijkt aan het loopen is. ik heb de meest standaard dingen, zoals reboot enzo al geprobeerd, iemand anders een briljant idee? want het duurt wel is lang, maar 8 uur op het zelfde percentage lijkt me iets te veel van het goede
Kan wel eens voorkomen, zolang de tijd nog oploopt is ie nog gewoon aan het werk.
Er zijn nog VEEL langere WU's die voorkomen.
Ik heb er wel eens een van 50 uur gehad op een Duron-800.

Verwijderd

Topicstarter
Nix aan de hand dus.. ok supercool

WOW! handrem, ik zie wel het aantal conformers optellen, maar de tijd loopt niet, tenminste aannemend dat de "s" voor seconde staat, en die staat nu heel de tijd op 29. das kut.

iemand enig idee wat er aan de hand is>?

Verwijderd

Op zondag 02 september 2001 17:59 schreef Childsplay het volgende:
Nix aan de hand dus.. ok supercool

WOW! handrem, ik zie wel het aantal conformers optellen, maar de tijd loopt niet, tenminste aannemend dat de "s" voor seconde staat, en die staat nu heel de tijd op 29. das kut.

iemand enig idee wat er aan de hand is>?
Je moet wat verder naar links kijken, de tijd rechtsboven wordt geupdate per WU. ;)

Verwijderd

Op zondag 02 september 2001 17:32 schreef Childsplay het volgende:
Listen up.
ik heb de meest standaard dingen, zoals reboot enzo
Het lijkt erop dat je MFH hebt, een reboot is niet handig, omdat er waarschijnlijk al heel lang niet meer gesaved was.
handig is om ud monitor te downloaden: http://distributed.fromru.com/udprog-e.htm
dan kun je eenvoudig zien hoelang het geleden is dat er gesaved is..

Ook kun je kijken naar "Current molecule:"
daar staat dan iets van 1-1091-181-12
Het laatste cijfer is belangrijk wat dat loopt op van 1 naar 100. (een setje moleculen is 100 stuks) Als die op 100 is wordt er gesaved (als er minimaal anderhalve minuut niet gesaved is) en komt er een % bij afhankelijk van hoeveel setjes moleculen er in de wu zitten nu zitten er 100 setjes in maar voor andere proteinen werden wu met 200 setjes ofzo moleculen uitgegeven. dan komt er dus en half % bij wat je wel in de progress bar kan zien, maar wat dus niet altijd de % counter ophoogt

Als je van huidige Wu afwilt en een nieuwe wilt.
kun je ctr-alt-del doen (taskmanager) en process ud_xxxxxx.exe beeindigen. (xxxxxx is een nummertje)
Dan gooi je dus wel al het werk wat je aan je wu al hebt gedaan weg. en krijg je geen punten, geen return result...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 september 2001 19:00 schreef rhialto het volgende:

[..]

Je moet wat verder naar links kijken, de tijd rechtsboven wordt geupdate per WU. ;)
|:(... silly me, Childsplaytje keek naar de verkeerde tijd, probleem opgelost, sorry for wasting your time
Pagina: 1