Hallo sinds vandaag heb ik het probleem dat mijn primaire monitor binnen windows het scherm hieronder aangeeft. Mijn 2de monitor werkt prima en ook buiten windows zie ik het bios scherm goed op mijn 1ste monitor.
Ik heb een GTX 3080 van Nvidia.
Het scherm is aangesloten met een display port kabel.
Wat ik al geprobeerd heb is alle 3 de poorten van mijn gpu geprobeerd maar alle 3 heb ik hetzelfde beeld.
Driver opnieuw geinstalleerd maar zelfde resultaat.
Het aparte is dat mijn scherm het wel doet op de microsoft basic adapter maar zodra ik de 3080 GTX driver installeer gaat die naar dit scherm.
Heeft 1 van jullie mogelijk een idee wat er aan de hand kan zijn?
Driver versie is 531.79 release datum 05/02/2023
Indien extra informatie nodig is kan ik dat aanleveren.:strip_exif()/f/image/hwfLCK37rvCIByzEZfIrnyNH.jpg?f=fotoalbum_large)
EDIT: Heb nog wat meer zitten testen en dit probleem lijkt op het moment allen te komen als ik boven de 60 hz refresh rate zit, dit scherm zou 140 aan moeten kunnen.
Ik heb een GTX 3080 van Nvidia.
Het scherm is aangesloten met een display port kabel.
Wat ik al geprobeerd heb is alle 3 de poorten van mijn gpu geprobeerd maar alle 3 heb ik hetzelfde beeld.
Driver opnieuw geinstalleerd maar zelfde resultaat.
Het aparte is dat mijn scherm het wel doet op de microsoft basic adapter maar zodra ik de 3080 GTX driver installeer gaat die naar dit scherm.
Heeft 1 van jullie mogelijk een idee wat er aan de hand kan zijn?
Driver versie is 531.79 release datum 05/02/2023
Indien extra informatie nodig is kan ik dat aanleveren.
:strip_exif()/f/image/hwfLCK37rvCIByzEZfIrnyNH.jpg?f=fotoalbum_large)
EDIT: Heb nog wat meer zitten testen en dit probleem lijkt op het moment allen te komen als ik boven de 60 hz refresh rate zit, dit scherm zou 140 aan moeten kunnen.
[ Voor 25% gewijzigd door Volrath_ op 23-05-2023 11:00 ]