[GoT] Wordt er nog iets gedaan aan de layout ?

Pagina: 1
Acties:

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 21:38
Weer een topic van mij hier, ja dus, sorry ;)

Is het niet mogelijk om bijvoorbeeld alle "postframes", of wat het ook mogen zijn, aan te passen aan de breedste.

Want zoals onderstaande ziet het er niet uit imho.

Afbeeldingslocatie: http://home-1.tiscali.nl/~hvanbeem/got/scrndump.jpg

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:23
heheheh :)
weet je wel hoeveel code daarvoor aangepast moet worden?

de javascripts én ook de php code

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Hmmmz... Je lettertype ziet er wel erg groot uit moet ik zeggen... Wat voor browser gebruik je?

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op zondag 02 september 2001 17:28 schreef Moartn het volgende:
Hmmmz... Je lettertype ziet er wel erg groot uit moet ik zeggen... Wat voor browser gebruik je?
bij ie kan je dat zo instellen

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

Volgens mij is dat het punt nu niet. Ik denk zelfs dat-ie expres het lettertype op "groot" gezet heeft om het te demonstreren.

Het gaat er dus om, dat de hele thread de breedte zou moeten hebben van de breedste post

--------------
En dan nu antwoord:

Dat lijkt me niet nodig. Ik kom niet echt heel vaak een topic tegen, waar de layout verneukt wordt. Alleen bij hele grote "code" stukken, en bij Grote plaatjes gebeurt het.

ps, als je je lettertype echt zo groot hebt staan en je je afvraagt waarom het nu zo lelijk is, wil ik je "ctr-scrollwheel" aanraden om het weer "goed" te zetten. ;)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• OldButNotSoWise
IE 5 sp 2
W2K kleine lettertype
resolutie 1600x1200 (op 21" monitor)
Accessibility > Ignore fonts sizes specified by webspaces

Dit omdat de letter op T.net dan zelfs met een vergrootglas niet te lezen zijn :P

Fonts in IE op smallest trouwens

Verwijderd

Momenteel is elke post een losse tabel, een grote tabel maken zou er oa. voor zorgen dat idd de hele breedte gelijk is.
Lijkt mij juist irritant, er is vaak een post die de layout verpest en met jouw voorstel zou dan de hele thread "lelijk" worden.
En je kunt eigenlijk niet verwachten dat er rekening gehouden wordt met zo'n extreme lettergrootte vind ik.

• OldButNotSoWise
Op zondag 02 september 2001 17:46 schreef johnny appleseed het volgende:
Momenteel is elke post een losse tabel, een grote tabel maken zou er oa. voor zorgen dat idd de hele breedte gelijk is.
Lijkt mij juist irritant, er is vaak een post die de layout verpest en met jouw voorstel zou dan de hele thread "lelijk" worden.
En je kunt eigenlijk niet verwachten dat er rekening gehouden wordt met zo'n extreme lettergrootte vind ik.
Zo extreem staat het niet hoor :?
Font in IE staat op smallest dus.
Alle fontsizes gespecificeerd in Apearance staan op Arial 9

edit: Maar alleen de achtervoegsels bij de modjes en adjes vern**kt al mijn layout, dus zou mijn font eerder te klein zijn( misschien) ??

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-11 12:59

LauPro

Prof Mierenneuke®

Niet doen! Is lelijk! Kan je niet te brede dingen 'afkappen' ofzo? en dat je platjes eventueel verklein (en als je er dan op klikt wordt hij groter in een nieuw venster)

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Verwijderd

Op zondag 02 september 2001 17:46 schreef johnny appleseed het volgende:
alles in 1 tabel zorgt er ook voor dat eerst de hele pagina gedownload moet worden voordat je überhaupt een posting op je scherm krijgt. Nu krijg je gewoon de eerste posting te zien zodra deze geladen is.

• OldButNotSoWise
Oke als ik wel de site mijn font laat bepalen ziet het er een stuk beter uit,
alleen T.net is hier dan niet meer te lezen of ik moet 30 cm van mijn scherm af gaan zitten,
krijg de lettertype op T.net op geen enkele manier groter, niet met IE settings en ook niet met de appearance settings.

Alleen als ik de fontsize niet laat bepalen door T.net kan ik hem wijzigen in een groter type onder IE FONTS

brainstormingeving: Kan het zijn dat het lettertype wat T.net gebruikt niet op mijn PC is geïnstalleerd en daardoor als smallfonts o.i.d. wordt weergegeven ???

In GoT wordt trouwens bij vergroten lettertype alleen de topicheaders vergroot niet de tekst in de post :?

Verwijderd

Op zondag 02 september 2001 17:57 schreef RobinVR het volgende:

[..]

alles in 1 tabel zorgt er ook voor dat eerst de hele pagina gedownload moet worden voordat je überhaupt een posting op je scherm krijgt. Nu krijg je gewoon de eerste posting te zien zodra deze geladen is.
Vandaar dus de "oa." :)
Pagina: 1