Mijn vraag:
Iemand ervaring met missende bestanden in iCloud Drive?
Ik kwam er gisteren achter dat ik een hoop bestanden mis in mijn iCloud Drive. Ik weet uiteraard niet wat ik allemaal mis maar o.a. heb ik een hoop mappen met foto's waarin ineens geen of nauwelijks meer foto's staan (Mappen in iCloud Drive, niet in iCloud-Foto's).
Vandaag al contact gezocht met Apple Care maar hier verwacht ik niet erg veel van. Uiteraard heb ik geen back-up (I know). Heeft iemand hier ervaring mee, ik lees online meerdere ervaringen maar helaas geen oplossingen. Iemand nog goede ideën wat ik zou kunnen proberen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Iphone
iCloud voor Windows App
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Apple Care
Verwijdere Bestanden in iCloud Drive
Ps. verplaatst dit topic gerust.
Iemand ervaring met missende bestanden in iCloud Drive?
Ik kwam er gisteren achter dat ik een hoop bestanden mis in mijn iCloud Drive. Ik weet uiteraard niet wat ik allemaal mis maar o.a. heb ik een hoop mappen met foto's waarin ineens geen of nauwelijks meer foto's staan (Mappen in iCloud Drive, niet in iCloud-Foto's).
Vandaag al contact gezocht met Apple Care maar hier verwacht ik niet erg veel van. Uiteraard heb ik geen back-up (I know). Heeft iemand hier ervaring mee, ik lees online meerdere ervaringen maar helaas geen oplossingen. Iemand nog goede ideën wat ik zou kunnen proberen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Iphone
iCloud voor Windows App
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Apple Care
Verwijdere Bestanden in iCloud Drive
Ps. verplaatst dit topic gerust.
[Voor 3% gewijzigd door MSENF op 22-05-2023 12:49]