What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
ik zou voor die quatum of voor die maxtor gaan
tja een IBM wil je niet
en met WD heb ik geen goede evaringen ( 2 kaduk in de kast )
tja een IBM wil je niet
en met WD heb ik geen goede evaringen ( 2 kaduk in de kast )
Verwijderd
Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat de wd goed bevallen. Is niet de aller snelste. Ik heb bij mijn ouders een maxtor geinstalleerd, die ook goed bevald en heb samen met vrienden nog een paar quantums gekocht die zeer snel en stil zijn. Heb er een over zie vraag en aanbod.
Verwijderd
ik heb een maxtor 60 Gb, moet zeggen bevalt me goed. heb hiervoor een seagate gehad, toch vind ik de maxtor iets beter, maar ja tis ieders mening
Ik zat altijd aan een IBM te denken, maar het is bij mij opgevallen dat die veel problemen geven, ik ga nu voor de Quantum. Bedankt.
Ik heb zelf een Quantum FireBall AS Plus 30GB en ben er zeer tevreden over... In een half jaar dat ik hem nu heb nog nooit problemen gehad. Is erg snel en zeker zo belangrijk: erg stil! (al mijn vorige schijven zijn trouwens ook quantums geweest, ook nooit problemen mee gehad)
Go for the Quantum!
Go for the Quantum!
Ik zou NIET voor de Quantum gaan, want Quantum heeft zijn harddisk sectie oververkocht aan Maxtor.
Dus blijft over Seagate, WD en Maxtor.
Ik heb geen ervaring met WD maar ik heb niet zo'n hoge pet op van Seagate.
Ikzelf heb 3 Maxtor schijven in een Midi tower zitten (juist ja, floppy er uit, 3IDE disken op mekaar
)
2 Schijven van 20G@7200 in RAID, en een 30G@5400.
Werkt perfect, zelfs onder EXTREME stress geeft het systeem geen kick.
Dus blijft over Seagate, WD en Maxtor.
Ik heb geen ervaring met WD maar ik heb niet zo'n hoge pet op van Seagate.
Ikzelf heb 3 Maxtor schijven in een Midi tower zitten (juist ja, floppy er uit, 3IDE disken op mekaar
2 Schijven van 20G@7200 in RAID, en een 30G@5400.
Werkt perfect, zelfs onder EXTREME stress geeft het systeem geen kick.
Ik dacht al dat een fabrikant naar een andere was gegaan, maar niet meer precies wie naar wie.
Zijn die gekoeld?Op zondag 02 september 2001 20:25 schreef brakkie het volgende:
In mijn kennissen kring zijn heel wat mensen die een IBM HD'tje hebben. Geen problemen en iedereen is tevreden over snelheid enz....
Ik heb m'n schijven in RAID config gehad met 8cm fan erop, maar toch gingen m'n 2 DTLA 307045's doodOp zondag 02 september 2001 20:28 schreef brakkie het volgende:
Nope. Maar het zijn allemaal schijven die NIET in een raid config gebruikt worden.
Nu heb ik 2x Deskstar 60GXP, maar niet meer in RAID, omdat ik ze nu op een ECS K7S5A heb hangen en die heeft geen onboard raid zoals A7V133-R.
Zelf ben ik er tevreden over WD en Seagate!
webOS all the way!
Gewoon voor vervanging, 6,3GB vind ik te weinig. (is Seagate), geen RAID etc.
En ik heb geen zin in extra koeling, ik voel als een frontje er af is een luchtstroom, gewoon koelelement op plakken zal wel genoeg zijn (hoop ik)
En ik heb geen zin in extra koeling, ik voel als een frontje er af is een luchtstroom, gewoon koelelement op plakken zal wel genoeg zijn (hoop ik)
Ik heb ook de Quantum AS. Deze is echt heel snel en stil, ik zou geen andere willen (bij wijze van..) en binnenkort koop ik er zelfs nog een bij (zit nu met 20 Gieg, maar moet nog 30/40 bij
.
Geen IBM was ik al achter, ik kijk hier wel vaker hoor!
Verwijderd
Allemaal leuke schijfies, ik zou gewoon je gevoel volgen, want er is gewoon wijnig verschil.
RGZ
MASH
RGZ
MASH
WD !!! WD !!!
die hebben echt goede service !!
mijn hdd (jan 2001) heeft nog garantie tot 2004 !
en ik ken genoeg mensen die probs hebben gehad met maxtor
2e keus is bij mij IBM omdat ze zo snel zijn.
die hebben echt goede service !!
mijn hdd (jan 2001) heeft nog garantie tot 2004 !
en ik ken genoeg mensen die probs hebben gehad met maxtor
2e keus is bij mij IBM omdat ze zo snel zijn.
Pagina: 1