mn cdrom doet et nie

Pagina: 1
Acties:

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
hij wordt bij et booten gewoon gedetecteerd, hij staat aangegeven bij systeem/apparaatbeheer, en als ik in verkenner eject klik dan eject ie gewoon.
et probleem is dat ie absoluut niks wil lezen. ik heb alle connecties gecontroleerd, ik heb er een cd laser clean disk ingestopt, maar dat werk ook nie. hij maakt ook helemaal geen geluid als ik de cd er in doe.. normaal hoorde ik em altijd lezen.

iemand nog ideeën? :?

Max.

|
|
V

Verwijderd

Ik zou zeggen dat het motertje die de cd-rom laat draaien kapot is.....

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Predator

Suffers from split brain

Heb je hem al es in een andere pc geprobeerd ?

Het zou kunnen dat ie kapot is. Maar weer daar niet 100% zeker van :)

er is nog hoop

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-04 17:36
ALs jij 'm niet hoort lezen zoals je zegt dan denk ik ook dat het motortje kapot is die de cdrom laat draaien.

• Maximize
  • Niet online
je moet waarschijnlijk redelijk technisch zijn om dat te kunnen repareren, dus ik koop wel een nieuwe cdrom drive, zijn toch nie zo duur :)

Max

|
|
V

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-04 17:36
Op zondag 02 september 2001 17:35 schreef MaXiMizE het volgende:
je moet waarschijnlijk redelijk technisch zijn om dat te kunnen repareren, dus ik koop wel een nieuwe cdrom drive, zijn toch nie zo duur :)

Max

|
|
V
Jep en dat niet alleen.. als je dat zelf doet is garantie er sowieso af! dus als je 'm dan helemaal verneukt krijg je nix vergoed. Maybe kan je vragen bij de winkel of zei 'm willen maken of ander opsturen naar de fabriek (als je nog garantie hebt) :)

• Maximize
  • Niet online
Op zondag 02 september 2001 17:41 schreef RooT het volgende:

[..]

Maybe kan je vragen bij de winkel of zei 'm willen maken of ander opsturen naar de fabriek (als je nog garantie hebt) :)
mjah pc is van packard bell :r, 2 jaar oud en hij werkt nog prima, op de cd-rom na. :) 3 jaar garantie had ik, nu dus 1 jaar over (jaaa ik kan goe rekene). ik lees dus die handleiding, staat er dat je dat ding zelf naar een service centrum moet gaan brengen, en dat dan misschien de HD moet worden geformateerd. dat moet natuurlijk nie, maar packard bell service kennende..... :P

ik koop wel lekker een nieuwe, geen zin om te gaan zitte sleutelen (of naar service centrum te karre) :)

Max

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verplaatst van [forum=6] naar [forum=21] :).

• Maximize
  • Niet online
haha ok 8-)
Pagina: 1