Wanneer komt de Gigabyte m27u uit?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pepsiblik
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 27-09 17:02
b]Ik zoek een?[/b]
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Monitor

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
€600

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Gigabyte m27u

Deze monitor is door Gigabyte aangekondigd in begin April. In de VS wordt inmiddels al volop verkocht en ook op de Europese Gigabyte website staat het model vermeld. Echter, nergens te vinden. Weet iemand wanneer dit scherm in de EU in de verkoop gaat?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:33
Dat weet Gigabyte, heb je ze het al gevraagd?

Daarnaast heb je kans dat het niet eens in EU uitkomt. ( niet elk model komt naar EU )

Beste kan je het vragen aan Gigabyte. ( zie ook nergens een verwijzing naar EU, ook in nieuws berichten )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pepsiblik
Ik zou niet weten waar ik ze het moet vragen? Ik zie nergens een duidelijke link staan en eerlijk gezegd denk ik ook niet dat ze antwoorden. Anders hadden ze dat in hun persbericht al gedaan?

De m27u wordt naast de al wat oudere m28u en m32u gezet. Rtings.com heeft een review.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:06

heuveltje

KoelkastFilosoof

pepsiblik schreef op maandag 22 mei 2023 @ 10:50:
Ik zou niet weten waar ik ze het moet vragen? Ik zie nergens een duidelijke link staan en eerlijk gezegd denk ik ook niet dat ze antwoorden. Anders hadden ze dat in hun persbericht al gedaan?

De m27u wordt naast de al wat oudere m28u en m32u gezet. Rtings.com heeft een review.
https://www.gigabyte.com/nl/Contact

Blijkbaar zijn het nog stadsgenoten ook.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pepsiblik
Ik heb Gigabyte uiteindelijk gevraagd. Best wel een omslachtig proces waarbij je een account moet aanmaken. Vervolgens de volgende dag een lullig antwoord gekregen dat ik het maar aan de importeur moest vragen. Maar dat zijn ze dus zelf. Kortom: schieten we niets mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimoo
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 11:41
Als je persee alleen dat scherm wilt zal je diep in de buidel moeten tasten.

Koop dat ding in amerika en laat hem verschepen naar hier.

Als je dat dan te duur is, zoek dan een ander scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pepsiblik
Eskimoo schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 14:31:
Als je persee alleen dat scherm wilt zal je diep in de buidel moeten tasten.

Koop dat ding in amerika en laat hem verschepen naar hier.
Dan moet je ook rekening houden met 110V vs 230V. Maar wat je zegt is wel zo. Jammer voor Gigabyte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
pepsiblik schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 14:34:
[...]

Dan moet je ook rekening houden met 110V vs 230V.
Nee hoor, kan gewoon 100V-240V aan

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Pagina: 1