Toon posts:

soundcard voor laptops?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi, om BPM studio te gebruiken heb ik 2 soundkaarten nodig. Nu, ik heb ik me zopas een Toshiba 1800-400 laptop gekocht. Er zit al een soundcard op, maar kan ik er nog krijgen in de vorm van pccard of dergelijke?
waar kan ik trouwens ook usb harde schijven krijgen?
danku

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 12:43

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

als ik me niet vergis, had philips een tijdje geleden een speakerset met ingebouwde geluidskaart die je via usb aan kon sluiten. Misschien iets voor jou? Alleen is het niet zo handig om elke keer mee te nemen

Verwijderd

Topicstarter
neen, je moet van de soundcard naar een mengpaneel kunnen gaan, in het geval van de philips gaat de soundcard dan waarschijnlijk naar de speakers zelf

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Van [forum=6] naar [forum=9] :).

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
http://www.alcatech.com

dan naar support en dan soundcards.
daar staan ook een paar pcmcia cards tussen.

niet onder de 1000.- te krijgen

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Op zondag 02 september 2001 17:08 schreef cliffsmoker het volgende:
hoi, om BPM studio te gebruiken heb ik 2 soundkaarten nodig. Nu, ik heb ik me zopas een Toshiba 1800-400 laptop gekocht. Er zit al een soundcard op, maar kan ik er nog krijgen in de vorm van pccard of dergelijke?
waar kan ik trouwens ook usb harde schijven krijgen?
danku
Toevallig ook werkend bij Getronics ? :) Ik heb namelijk ook zo'n ding via de PC-Prive.
Er bestaan USB soundmodules en ook PCMCIA kaartje maar ik vrees dat je daarvoor op een dumpdag moet zoeken, die zijn ooit ontwikkelt voor 486 laptops.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• jadjong
  • Niet online
Op maandag 03 september 2001 17:20 schreef Sinclair het volgende:

[..]

Toevallig ook werkend bij Getronics ? :) Ik heb namelijk ook zo'n ding via de PC-Prive.
Er bestaan USB soundmodules en ook PCMCIA kaartje maar ik vrees dat je daarvoor op een dumpdag moet zoeken, die zijn ooit ontwikkelt voor 486 laptops.
dumpdag :? :?

http://egosys.net/eng/wamibox.html dat is 1

http://www.digigram.com/products/getinfo.htm?prod_key=9000 en dat is 2. :Z

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg een mail:
"zolang u een externe geluidskaart op de USB poort gebruikt is deze snel genoeg. Gaat u echter een geluidskaart gebruikern op andere poorten dan de USB poort dan bestaat de kans dat deze poort niet snel genoeg is.

Gebruikt u dus een geluids adapter aangesloten op de USB poort dan kunt u deze rustig gebruiken om te mixen een USB poort is hier snel genoeg voor

vriendelijke groeten n.verschaeren"

Is dit betrouwbaar?

• jadjong
  • Niet online
Op maandag 03 september 2001 22:41 schreef cliffsmoker het volgende:
Ik krijg een mail:
"zolang u een externe geluidskaart op de USB poort gebruikt is deze snel genoeg. Gaat u echter een geluidskaart gebruikern op andere poorten dan de USB poort dan bestaat de kans dat deze poort niet snel genoeg is.

Gebruikt u dus een geluids adapter aangesloten op de USB poort dan kunt u deze rustig gebruiken om te mixen een USB poort is hier snel genoeg voor

vriendelijke groeten n.verschaeren"

Is dit betrouwbaar?
voor de reactie, kijk maar in je andere topic

Verwijderd

Kijk eens naar de midiman AudioSport Quattro. Deze heeft USB en meerdere uitgangen. 2 milliseconden latency. Deze kaart is ideaal voor Mixprogramma's als BPM Studio of Traktor

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Of soldeer zelf een kaartje in elkaar, draai je laptop open, soldeer het kaartje in je laptop en dl een drivertje.
ken iemand die het gedaan heeft op een notebook van 25 piek. werkte verder perfect.
Pagina: 1