Toon posts:

CD writer voor Laptop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, weet iemand of er cd-writers te koop zijn ter vervanging van je cd-rom in een laptop? Het gaat hier op een Toshiba 1800/100. Kan ik alleen bij Toshiba terecht (ik kan op de site niks over upgrades van die aard vinden) of zijn er ook andere merken die een writer leveren?

HeLP

Verwijderd

Je hebt ook externe cd-writers via usb en lpt(?) misschien is dat wat, ff zoeken optinternet

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 15:57

Opa

Nu Multifocaal!

Dell levert writers bij laptops.

Voor zover ik weet is zo een apparaat van standaard afmetingen. Dell of Toshiba bouwt daar dan een box omheen die in je laptop past maar uitwisseling moet kunnen denk ik.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

koop een netwerkkaartje en fik over het netwerk...

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-04 16:26
Intern zal t er denk ik zijn, gewoon ff met toshiba bellen. Ik heb ook een toshiba gehad, cdrom is daar losse unit, dus lijkt me wel te vervangen door CDRW.

Anders kan je nog altijd een firewire/usb extern writertje kopen (voorkeur firewire), of een parallele (alleen dat zuigt, 2x enz)

* DJSmiley heeft IBM, zat standaard al een 4x writer in :)

• Sir_Joachim
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-03-2023

Sir_Joachim

Bestek Roelz

mijn vader kon onlangs kiezen tussen een labtop met dvd of writer dus ze bestaan wel degelijk...

WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u

Verwijderd

Ik heb de 1800-100 ook staan maar m.i. gaat een writer niet lukken aangezien de cdrom-drive niet in een bay zit..

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Op zondag 02 september 2001 17:12 schreef Sir_Joachim het volgende:
mijn vader kon onlangs kiezen tussen een labtop met dvd of writer dus ze bestaan wel degelijk...
...wie zei dat ze er niet waren dan?! bij de aldi was vorige week een flaptop met fikker te koop voor +/- 4200

• Sir_Joachim
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-03-2023

Sir_Joachim

Bestek Roelz

Op zondag 02 september 2001 17:22 schreef gerritblaat het volgende:

[..]

...wie zei dat ze er niet waren dan?! bij de aldi was vorige week een flaptop met fikker te koop voor +/- 4200
k dan, zijn we daar over eens...

WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 september 2001 17:13 schreef mbitnl het volgende:
Ik heb de 1800-100 ook staan maar m.i. gaat een writer niet lukken aangezien de cdrom-drive niet in een bay zit..
De 1800/100 is als 1800/400 met dvd uitgevoerd, verder exact hetzelfde apparaat. Die cd-rom moet er dus gewoon uit kunnen, niet tijdelijk maar permanet wel teverstaan. En dan kan je hem toch vervangen door een ander apparaat, lijkt me? Ik kan op net net niks vinden.

- Weet niemand een reseller die toshiba add-ons verkoopt? Via het netwerk branden etc. boeit me niet, het gaat er juist om dat ik ter plekke een cd kan branden, wherever.

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

http://www.asci.nl

Zoek op merken > Toshiba.
Kom ik een px1001c-1nmd cdrw portable 4x4x20 extf/ all notebooks with pc c gr HFL 812,74 tegen.

Zou best eens intern kunnen zijn. Er staan nog honderden entries dus het lijkt me stug als zij hem niet hebben.

Verwijderd

Topicstarter
YES!

Te gek, onwijs bedankt!!

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

..en weer verlaat een tevreden klant het pand.

* Opa :7 op

Verwijderd

http://www.tweakers.net/nieuws/18134?&niv=0

stond een aantal dagen geleden op de frontpage

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 september 2001 20:50 schreef Warez het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/18134?&niv=0

stond een aantal dagen geleden op de frontpage
}:O is niet intern |:(

thanks anyway