Apple usb c 20W

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceJimbo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-07 11:25
Hallo allemaal geen idee waar ik dit moet plaatsen maar in de pricewatch : uitvoering: Apple USB-C lichtnetadapter van 20W (iPhone 12 Pro iPhone 12 Pro ...

Staat deze oplader bij Bol.com plaza
Maar nu heb ik een flink wat recenties gelezen op de pagina van Bol.com en wat blijkt ... de oplader ( wat op de pagina staat dat het een orginele apple oplader is )
Dat het dus GEEN orginele lader is maar goedkope troep.

Heb ook contact gehad met bol.com en ze gaan hier wat mee doen .
En lijkt me ook dat de pricewatch wordt aangepast en dat de Bol.com weg wordt gehaald !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Je kan met de muis op de totaalprijs gaan staan en dan via de link op het popupje deze melding doen :)

edit: Euhm, @Glaanie @crisp dat popupje lijkt niet meer te werken :?

[ Voor 27% gewijzigd door Raven op 21-05-2023 17:20 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:05

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Raven schreef op zondag 21 mei 2023 @ 17:19:
Je kan met de muis op de totaalprijs gaan staan en dan via de link op het popupje deze melding doen :)

edit: Euhm, @Glaanie @crisp dat popupje lijkt niet meer te werken :?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v4vQ42pTxlLiiCQBbF0KjIBc0bM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xZHrDtUG4iGaknbuYtiB8qfE.png?f=user_large
Geen probleem hier :?

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@FlipFluitketel Zowel in FF als Chrome zie ik 'm niet :S , ook niet met uBlock uit en ook niet in private window.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:09

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Raven schreef op zondag 21 mei 2023 @ 19:41:
@FlipFluitketel Zowel in FF als Chrome zie ik 'm niet :S , ook niet met uBlock uit en ook niet in private window.
Kan zijn dat je een te smal browservenster hebt. Ik zie het bijvoorbeeld ook niet als ik thuiswerk op mijn 2560 pixels brede ultrawide en twee vensters naast elkaar heb, dus 1280px breed. En op HQ heb ik een scherm in portrait stand met effectief 1080px breedte, daar zie ik het ook niet.

Voor zover ik weet is het geen bug en wordt uit deze schermbreedtes de conclusie getrokken dat je een mobile device hebt (smartphone of tablet) en dat mouse-over dus niet gaat werken. Klopt mijn theorie @crisp? Het is jammer dat er dan voor gekozen is om het maar helemaal uit te zetten, ik heb het intern wel eens aangekaart (sowieso kan het proces van het doorgeven van foute prijzen wel wat slimmer, zeker voor mobile devices), maar daar heb ik verder niks op gehoord en ben ik verder ook niet achteraan gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Glaanie schreef op zondag 21 mei 2023 @ 19:55:
[...]

Kan zijn dat je een te smal browservenster hebt. Ik zie het bijvoorbeeld ook niet als ik thuiswerk op mijn 2560 pixels brede ultrawide en twee vensters naast elkaar heb, dus 1280px breed. En op HQ heb ik een scherm in portrait stand met effectief 1080px breedte, daar zie ik het ook niet.
Inderdaad <=1080 pixels wordt de popup niet meer getoond
Voor zover ik weet is het geen bug en wordt uit deze schermbreedtes de conclusie getrokken dat je een mobile device hebt (smartphone of tablet) en dat mouse-over dus niet gaat werken. Klopt mijn theorie @crisp? Het is jammer dat er dan voor gekozen is om het maar helemaal uit te zetten, ik heb het intern wel eens aangekaart (sowieso kan het proces van het doorgeven van foute prijzen wel wat slimmer, zeker voor mobile devices), maar daar heb ik verder niks op gehoord en ben ik verder ook niet achteraan gegaan.
Het is een bekende issue welke al vaker is aangekaart. Tot op heden hebben we hier echter nog geen goede oplossing voor op mobile.

Punt is dat de hele website nooit mobile-first is opgezet, en dat het responsive design dus bovenop een desktop versie is gebouwd. Veel dingen zijn dus nooit met "mobile in mind" ontworpen. Dat vereist in sommige gevallen eigenlijk een compleet redesign, waarbij beter rekening kan worden gehouden met allerlei features zoals deze. Dat kost helaas tijd, en kan ook niet altijd even tussendoor worden opgepakt.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Glaanie schreef op zondag 21 mei 2023 @ 19:55:
[...]

Kan zijn dat je een te smal browservenster hebt.
U gaat voor de koelkast (of elke andere leuke prijs) :) , dit is echter een recent iets, het heeft voorheen wel gewerkt.

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 22-05-2023 09:33 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Raven schreef op maandag 22 mei 2023 @ 09:32:
[...]

U gaat voor de koelkast (of elke andere leuke prijs) :) , dit is echter een recent iets, het heeft voorheen wel gewerkt.
Voorheen lag de grens op 1024px

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

crisp schreef op maandag 22 mei 2023 @ 09:46:
[...]

Voorheen lag de grens op 1024px
Euh, ik heb de window-breedte op iets minder dan 1000px en daar werkte het :S

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Raven schreef op maandag 22 mei 2023 @ 09:48:
[...]

Euh, ik heb de window-breedte op iets minder dan 1000px en daar werkte het :S
Dan was het misschien 1000 (en vroeger in de praktijk had je op windows devices met de dikke scrollbalken op een 1024px brede resolutie ook niet meer dan 1000 pixels netto breedte).

Er is in ieder geval geschoven met de breakpoints naar aanleiding van het nieuwe mobile grid voor de frontpage.

[ Voor 13% gewijzigd door crisp op 22-05-2023 09:54 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

crisp schreef op maandag 22 mei 2023 @ 09:54:
Er is in ieder geval geschoven met de breakpoints naar aanleiding van het nieuwe mobile grid voor de frontpage.
Dat had ik een tijd terug al op een andere manier gemerkt :/

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Raven schreef op maandag 22 mei 2023 @ 10:21:
[...]

Dat had ik een tijd terug al op een andere manier gemerkt :/
Tsja, er is in eerste instantie gekozen voor een grid met fixed-size kolommen. Daar is designtechnisch wel wat voor te zeggen, maar op resoluties waar je net geen extra kolom kwijt kan geeft dat veel 'loze' ruimte. In hoeverre we daar toch wat meer flexibiliteit in gaan aanbrengen kan ik helaas niet zeggen; dat is aan onze designers.

Intentionally left blank

Pagina: 1