Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodez
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-06 21:30
Allen,

Aangezien ik even niet zo goed kan achterhalen waar ik deze post het beste kan plaatsen, doe ik het maar even hier. Sinds gisteren heeft mijn oudste dochter een nieuwe telefoon en hebben we direct onze jongste dochter ook een telefoon gegeven. Beide telefoons zou ik graag beheren via Google Family Link. Zij hebben een Samsung A34 en wij een iPhone 12. Het beheren van apps en schermtijd gaat heel goed, maar ik krijg het niet voor elkaar om de locatie te updaten. Als ik Refresh in de ouderapp gaat hij wel zoeken, maar geeft na een tijdje aan dat 1 telefoon 3 uur geleden de locatie voor het laatste heeft verzonden en de andere 16 uur.

Hebben jullie een idee hoe ik realtime hun locatie kan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Echt realtime gaat lukken als:
Als eerste: het toestel van de kinderen moet altijd aanstaan.
Als tweede: het toestel moet altijd verbonden zijn met internet
Als derde: het toestel moet recent gebruikt zijn
Als vierde: het toestel moet meer dan 20% acculading hebben.

Nogal wat voorwaarden alvorens datgeen gaat lukken waar jij op hoopt.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodez
Ik ben inderdaad een stapje verder. Ik zie dat ze wel updaten als 4G aan staat, maar niet via de wifi. Zou daar nog iets in de instellingen aangepast moeten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Rhodez schreef op zondag 21 mei 2023 @ 11:33:
Ik ben inderdaad een stapje verder. Ik zie dat ze wel updaten als 4G aan staat, maar niet via de wifi. Zou daar nog iets in de instellingen aangepast moeten worden?
Deze pagina al doorgenomen?

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodez
Yep