Heb een foto gemaakt met mijn iphone, nu wil ik hem op mijn pc hebben door de foto van icloud te halen, maar deze is niet meteen beschikbaar, heeft er iemand tips? nu doe ik de foto mailen naar mijn pc, maar dit vind ik niet handig.
Vraag
Alle reacties
Mijn tip is vooral geduld hebben. Heb je dat niet dan volg dan tip 2:
Het delen wat je zelf al hebt gedaan aan troubleshooting. Dan kunnen we met je meedenken.
Het delen wat je zelf al hebt gedaan aan troubleshooting. Dan kunnen we met je meedenken.
Staat batterijbesparing aan? Heb je alleen een 4g verbinding en geen WiFi?
En nog wat andere oorzaken kunnen ervoor zorgen dat een foto niet meteen geüpload wordt naar de iCloud.
Kortom ga in je instellingen zoeken
Edit: binnen een minuut zijn bij mij de gemaakte foto’s via de iCloud terug te vinden op mijn iPad en (webversie van iCloud)
En nog wat andere oorzaken kunnen ervoor zorgen dat een foto niet meteen geüpload wordt naar de iCloud.
Edit: binnen een minuut zijn bij mij de gemaakte foto’s via de iCloud terug te vinden op mijn iPad en (webversie van iCloud)
[Voor 22% gewijzigd door nachtnet op 20-05-2023 14:36]
Doe je iPhone aan de stroom, scroll helemaal naar onderen in photos. Daar kun je zien of er nog wat gesynchroniseerd moet worden met iCloud.
oa delen met iPad duurt even, via WiFi gaat snelst. kan ook even duren voordat het in iCloud staathenry70 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 14:25:
Heb een foto gemaakt met mijn iphone, nu wil ik hem op mijn pc hebben door de foto van icloud te halen, maar deze is niet meteen beschikbaar, heeft er iemand tips? nu doe ik de foto mailen naar mijn pc, maar dit vind ik niet handig.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
ik gebruik de thuis wifi en geen batterijbesparing, het duurt schat ik een kwartier voordat de foto in de icloud komtnachtnet schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 14:34:
Staat batterijbesparing aan? Heb je alleen een 4g verbinding en geen WiFi?
ik heb zojuist mijn nieuwe iphone geïnstalleerd, ben van een 5s naar een iphone 8 gegaan, nu heb ik de foto's wel meteen in de icloud.
Pagina: 1