Toon posts:

iphone foto niet meteen in icloud

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• henry70
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-06 18:17
Heb een foto gemaakt met mijn iphone, nu wil ik hem op mijn pc hebben door de foto van icloud te halen, maar deze is niet meteen beschikbaar, heeft er iemand tips? nu doe ik de foto mailen naar mijn pc, maar dit vind ik niet handig.

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:45
Mijn tip is vooral geduld hebben. Heb je dat niet dan volg dan tip 2:

Het delen wat je zelf al hebt gedaan aan troubleshooting. Dan kunnen we met je meedenken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Staat batterijbesparing aan? Heb je alleen een 4g verbinding en geen WiFi?
En nog wat andere oorzaken kunnen ervoor zorgen dat een foto niet meteen geüpload wordt naar de iCloud.

Kortom ga in je instellingen zoeken

Edit: binnen een minuut zijn bij mij de gemaakte foto’s via de iCloud terug te vinden op mijn iPad en (webversie van iCloud)

[Voor 22% gewijzigd door nachtnet op 20-05-2023 14:36]

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-06 08:19
Doe je iPhone aan de stroom, scroll helemaal naar onderen in photos. Daar kun je zien of er nog wat gesynchroniseerd moet worden met iCloud.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

henry70 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 14:25:
Heb een foto gemaakt met mijn iphone, nu wil ik hem op mijn pc hebben door de foto van icloud te halen, maar deze is niet meteen beschikbaar, heeft er iemand tips? nu doe ik de foto mailen naar mijn pc, maar dit vind ik niet handig.
oa delen met iPad duurt even, via WiFi gaat snelst. kan ook even duren voordat het in iCloud staat

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• henry70
nachtnet schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 14:34:
Staat batterijbesparing aan? Heb je alleen een 4g verbinding en geen WiFi?
En nog wat andere oorzaken kunnen ervoor zorgen dat een foto niet meteen geüpload wordt naar de iCloud.

Kortom ga in je instellingen zoeken

Edit: binnen een minuut zijn bij mij de gemaakte foto’s via de iCloud terug te vinden op mijn iPad en (webversie van iCloud)
ik gebruik de thuis wifi en geen batterijbesparing, het duurt schat ik een kwartier voordat de foto in de icloud komt

• henry70
ik heb zojuist mijn nieuwe iphone geïnstalleerd, ben van een 5s naar een iphone 8 gegaan, nu heb ik de foto's wel meteen in de icloud.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee