Remeha Avanta Combiketel zonder tapwater aansluiten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 18:13
In de instellingen van de Remeha Avanta kan ik bij P3 aangeven dat ik wel verwarming wil, maar geen gebruikmaken van warm water. Kan ik dan ook fysiek de waterleidingen loskoppelen?

Ik ben over aan het gaan naar gasloos en krijg volgende week een warmtepompboiler en wil dus de wateraansluiting van mijn cv-ketel loshalen.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-06 17:25
Handigst is om niet de gebruikershandleiding maar de installatiehandleiding van je ketel op te zoeken. Weet niet hoeveel modellen er precies zijn maar in die van de Avanta 24c - 28c - 35c staat bv:
5.3.4 Solotoepassing
De combiketel is ook geschikt voor alleen CV-bedrijf. Hiertoe dient de warm waterfunctie uitgeschakeld te worden met behulp van parameter P3. De sanitairleidingen hoeven niet aangesloten of afgedopt te worden. De meegeleverde stofdopjes volstaan.

[ Voor 59% gewijzigd door Nielson op 20-05-2023 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 18:13
Nielson schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 10:37:
Handigst is om niet de gebruikershandleiding maar de installatiehandleiding van je ketel op te zoeken. Weet niet hoeveel modellen er precies zijn maar in die van de Avanta 24c - 28c - 35c staat bv:

[...]
Ook daar had ik al in gekeken, maar daar staat ook niks. En de support heeft zoveel topics, dat daar zoeken ook niets heeft opgeleverd.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com