4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Vraag
Alle reacties
Dat heb ik idd ook aangevraagd!
Lijkt me een zinvolle toevoeging.
Lijkt me een zinvolle toevoeging.
Het uitbreiden van de Pricewatch in de hoek van duurzaamheid is inderdaad intern ook al eens voorbijgekomen. We zijn er echter nog niet aan toegekomen om hier goed onderzoek naar te doen, zowel aan gebruikerszijde (potentiële kopers) als de zakelijke kant (bedrijven die dit leveren). Er komt namelijk wat meer bij kijken dan lukraak producten in de Pricewatch te gooien
Denk aan productspecificaties die beschikbaar moeten zijn, hoe de klantreis eruitziet voor iemand die in de markt is voor dergelijke producten, of leveranciers al 'volwassen genoeg' zijn in de affiliatemarkt (het verdienmodel van de Pricewatch) en wat de redactie kan toevoegen qua content op dit vlak.
Omdat dit echter meer een Pricewatch-vraagstuk is dan een feature request, kick ik deze naar PW zodat het team van @Marco van Veen zich hier verder over kan ontfermen
Omdat dit echter meer een Pricewatch-vraagstuk is dan een feature request, kick ik deze naar PW zodat het team van @Marco van Veen zich hier verder over kan ontfermen
Kunnen we dan al vast wel beginnen met een categorie in V&A? Dat lijkt me immers een stuk eenvoudiger dan een PW optuigen. V&A is "slechts" het aanmaken van een categorie en een paar sub-categorieen, zodat de verkopers hun spul netjes op de juiste plek kunnen zetten.
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
@Microkid Ik heb het intern even aangezwengeld. Technisch kunnen we in ieder geval wel een categorie voor V&A aanmaken en deze blokkeren voor gebruik in PW (dus geen producten onder hangen, wel advertenties).
Hoi @Microkid goede suggestie en inderdaad wat intern ook al een keer langsgekomen is. Deze week ben ik op vakantie, maar laten we het er volgende week samen even over hebben!
@Marco van Veen Is er al bekend wanneer het wordt toegevoegd aan V&A?
@Marco van Veen Al nieuws?
Ik vind dit ook een groot gemis. Zowel dat de V&A nog niet de mogelijkheid biedt als zonnepanelen in PW. Er is juist heel veel behoefte aan betrouwbare informatie over zonnepanelen. Daarnaast helpt het enorm om zonnepanelen te 2e hands aan te bieden om dat via Tweakers te doen.
Hoi @Microkid ,
Het antwoord heeft wat langer op zich laten wachten omdat we het intern nog wilden bespreken.
We vinden het een goed idee om op termijn de Pricewatch uit te breiden, maar het staat niet op onze korte termijn road-map, vooral vanwege de overwegingen van @jelle. hierboven. Daarnaast is het de vraag hoeveel Tweakers daadwerkelijk zelf hun zonnepanelen gaan aanleggen (ook vanwege certificering en verzekering issues etc.)
Het V&A gedeelte van Tweakers valt niet onder mijn verantwoordelijkheid. Deze volgt in principe de categorisatie van de Pricewatch tenzij er duidelijke redenen zijn om daarvan af te wijken. Daar nemen @Moonsugar een-op-een contact over op.
Het antwoord heeft wat langer op zich laten wachten omdat we het intern nog wilden bespreken.
We vinden het een goed idee om op termijn de Pricewatch uit te breiden, maar het staat niet op onze korte termijn road-map, vooral vanwege de overwegingen van @jelle. hierboven. Daarnaast is het de vraag hoeveel Tweakers daadwerkelijk zelf hun zonnepanelen gaan aanleggen (ook vanwege certificering en verzekering issues etc.)
Het V&A gedeelte van Tweakers valt niet onder mijn verantwoordelijkheid. Deze volgt in principe de categorisatie van de Pricewatch tenzij er duidelijke redenen zijn om daarvan af te wijken. Daar nemen @Moonsugar een-op-een contact over op.
Ter info: de categorie is toegevoegd aan V&A: categorie: Zonnepanelen en toebehoren
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.