Zimbaboard

Pagina: 1
Acties:
  • 471 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 09:28

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Ik had het idee om een Raspberry Pi erbij te nemen maar ik wilde een 8 GB versie om meer te kunnen draaien. Alleen de prijs viel me tegen 99 euro ongeveer. Ik dacht laat ik eens verder kijken en ik volg op YouTube veel server/desktop ideeën. Ik kwam tegen een Zimbaboard de goedkoopste kost 159 euro, nu denk je maar een Pi is goedkoper. Ja daar heb je gelijk in maar dit boardje heeft 2x SATA poort, 2x USB 3.0, 2x LAN (hier loop ik even vast of het is 2,5GB of 1GB snelheid maar mijn Duits is wel ***) en het mooiste het heeft een PCIe 2.0 x4 slot. Nadeel ik heb de 2GB genomen ik wilde even kijken of het wat is daarna de 8GB (259 euro) versie. Ik heb hem bij Amazon DE besteld ongeveer een uur geleden en ik krijg het woensdag. Ik hoop dat dit een leuk barebone is om mee verder te gaan.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Ook hier mist een doel. Prima als je een overkoepelende thread wil starten over een bepaald product maar die het dan zoals bijv AMD Navi 2x (RX6000) Ervaringen Topic.

Dit topic is gesloten.