Goedemiddag allemaal,
Voor op kantoor zijn wij op zoek naar een paar mooie pc's zodat de medewerkers op de klantenservice zorgeloos kunnen computeren. Ik heb de onderstaande build gemaakt, echter heb ik nog geen voeding daar ik het lastig vindt om in te schatten of deze past. Wat voor voeding zou er passen in deze case in combinatie met de videokaart?
Deze build is nog niet besteld, zodra ik een passende voeding heb gevonden ga ik dit doen. Indien iemand nog een toevoeging, alternatief of betere optie heeft hoor ik dit graag!
Ik zoek een?
Voeding voor in de onderstaande mini pc
Wat is je budget?
Maakt niet uit, goedkoopste die past in de pc
Huidige build?
Moederbord: ASRock H470M-HDV/M.2
Processor: Intel Core i5-10400F Boxed
Videokaart: Asus Cerberus-GTX1050TI-O4G
Geheugen: Samsung 970 Evo Plus 500GB
RAM: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M1A2666C16
Behuizing: Kolink Satellite
Voeding: -
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Deze computers zijn gestemd om gebruikt te worden op kantoor voor op de klantenservice. Wij gaan 4 van deze computers bestellen.
Voor op kantoor zijn wij op zoek naar een paar mooie pc's zodat de medewerkers op de klantenservice zorgeloos kunnen computeren. Ik heb de onderstaande build gemaakt, echter heb ik nog geen voeding daar ik het lastig vindt om in te schatten of deze past. Wat voor voeding zou er passen in deze case in combinatie met de videokaart?
Deze build is nog niet besteld, zodra ik een passende voeding heb gevonden ga ik dit doen. Indien iemand nog een toevoeging, alternatief of betere optie heeft hoor ik dit graag!
Ik zoek een?
Voeding voor in de onderstaande mini pc
Wat is je budget?
Maakt niet uit, goedkoopste die past in de pc
Huidige build?
Moederbord: ASRock H470M-HDV/M.2
Processor: Intel Core i5-10400F Boxed
Videokaart: Asus Cerberus-GTX1050TI-O4G
Geheugen: Samsung 970 Evo Plus 500GB
RAM: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M1A2666C16
Behuizing: Kolink Satellite
Voeding: -
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Deze computers zijn gestemd om gebruikt te worden op kantoor voor op de klantenservice. Wij gaan 4 van deze computers bestellen.
[ Voor 4% gewijzigd door Lennylemo op 19-05-2023 15:53 ]