Toon posts:

Eventuele aankoop nieuwe IPhone

Pagina: 1
Acties:
  • 467 views

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Valdore
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 04-06 10:42
Ik heb momenteel een Samsung Galaxy S21. Blijkbaar zijn deze wat kwetsbaarder voor eventuele malware dan IPhone's.

Nu bij de Play Store kan je de meeste app's gratis downloaden die 10 jaar geleden in de store van Apple betalend waren.

Is dit vandaag nog steeds het geval? Zie het niet zitten om voor elke app te gaan betalen, zoals vroeger...

Bedankt voor jullie reacties!

PS: Dit is voor de meeste van jullie misschien een domme vraag, maar niemand van mijn vrienden/kennissen heeft dat merk, waar ik het kan aan vragen...

Beste antwoord (via Valdore op 19-05-2023 01:33)

• Plofkotje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:54
Die zie ik allemaal gratis in de App Store staan op mijn iPhone.

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Plofkotje
Over welke apps heb je het dan? Denk dat de meeste mensen in dit forum hetzelfde hebben met Android wat jij met iOS hebt, dus als je een paar namen kan noemen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Valdore
Tutanota, Sync, NordVPN, NordPass,...

[Voor 15% gewijzigd door Valdore op 19-05-2023 01:13]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• Plofkotje
Die zie ik allemaal gratis in de App Store staan op mijn iPhone.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Valdore
Dat is allemaal verandert tegen +10 jaar geleden dan.
Heb toen mijn IPhone na drie maanden al buiten gesmeten omdat ik het beu was voor alles nog te moeten bijbetalen.

Vriendelijk bedankt om dat even voor mij na te kijken!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Afrit13
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:41
Je kunt dat toch gewoon zelf ook checken online? Lukt mij ook vanaf m'n Android telefoon:

https://apps.apple.com/nl...mail-kalender/id922429609

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sigmundfreund
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:01
Valdore schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 01:33:
Dat is allemaal verandert tegen +10 jaar geleden dan.
Heb toen mijn IPhone na drie maanden al buiten gesmeten omdat ik het beu was voor alles nog te moeten bijbetalen.

Vriendelijk bedankt om dat even voor mij na te kijken!
Je weet dat de apps voor het grootste gedeelte door externe ontwikkelaars gemaakt worden en die mensen ook graag brood eten elke dag?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:14
-knip- verkeerde topic

[Voor 87% gewijzigd door corporalnl op 19-05-2023 08:13]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Valdore
sigmundfreund schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 06:41:
[...]

Je weet dat de apps voor het grootste gedeelte door externe ontwikkelaars gemaakt worden en die mensen ook graag brood eten elke dag?
Voor die app's die ik vermeld, betaal ik wel onrechtstreeks.
Ik betaal Tutanota, Sync en heb ook een betalende Nord Account... Dus het mag wel ergens stoppen denk ik!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Normaal gesproken zijn apps die inhaken op een dienst waarvoor je betaalt gratis (de app wordt immers via het abonnement oid gefinancierd).

De meeste andere apps zijn echter (helaas) ook gratis, waardoor de kosten hiervan worden gedekt via advertenties en andere ongein binnen de app. Logisch gevolg van het feit dat een groot aantal mensen geen cent wil besteden aan apps.

Ik denk dat hier niet heel veel verschil tussen de Android and iOS apps in zit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-06 15:18

slaay

Natuurbeleven.com

Valdore schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 00:37:
Ik heb momenteel een Samsung Galaxy S21. Blijkbaar zijn deze wat kwetsbaarder voor eventuele malware dan IPhone's.

*knip*
Waarop baseer je dat een S21 vatbaarder is voor malware dan een iPhone?
En hoe denk je dat op een iPhone te voorkomen dat er malware op komt wat op een S21 niet zou kunnen?

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 21:38

Hoedje

Moderator Apple Talk
Gezien ditzelfde topic ook al in Android staat, de vraag beantwoord is en het topic nu een andere kant op gaat sluiten we deze.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee