Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 16-10 06:19
Ik zoek dus een vervanger van mijn amazefit gtr3. Prima.ding maar die zepp all is vreselijk vind ik
Ik zoek dus een horloge die mijn gezondheid goed bij kan houden. Slaap, hartslag zuurstof in bloed en dat niet met de Zapp app.

Is dan Garmin of toch Fitbit het beste?

Prijs kom ik wel uit..gaat dus voornamelijk in welk platform. Heb geen iPhone dus geen Apple

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vandeven66
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 09:46
Wat dacht je misschien van de Huawei Watch GT 3 (Pro)?
Als ik The Quantified Scientist op YouTube mag geloven, gebruiken zij echt top sensoren in hun smartwatches. Vaak veel beter dan Garmin en al helemaal beter dan Amazfit. Wat dus veel accuratere resultaten brengt. (muv GPS) (zie 1, zie 2, zie 3, zie 4, de review gaat over een andere smartwatch, maar hier zijn zijn meest actuele testresultaten te zien)

Heb verder geen ervaring met de software. Daar zal Garmin denk ik het beste in zijn. Maarja, zonder accurate data kom je sowieso nergens.

De enige andere die het goed doet in zijn testen zijn de Apple Watches, maar daar heb je niets aan. (ik ook niet trouwens)

[ Voor 5% gewijzigd door vandeven66 op 18-05-2023 15:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Tsja, dit hangt toch ook veel van persoonlijke voorkeur af. Heb je beide platforms al eens geprobeerd? Ik ben zelf erg tevreden met Garmin qua platform en mogelijkheden, maar dat hoeft niet per se voor jou te gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 16-10 06:19
Heb ze nog niet uitgeprobeerd. Ik weet dat ik dat zepp niet best vind. Is toch wel wat zwak. Maar dacht altijd dat Garmin meer voor hardlopen was

Ga die Huawei ook even bekijken. Die gebruikt geen zepp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
gupfishy schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 17:24:
Heb ze nog niet uitgeprobeerd. Ik weet dat ik dat zepp niet best vind. Is toch wel wat zwak. Maar dacht altijd dat Garmin meer voor hardlopen was

Ga die Huawei ook even bekijken. Die gebruikt geen zepp?
Huawei heeft een eigen platform (Harmony OS) en een eigen app Huawei Health: https://consumer.huawei.com/en/mobileservices/health/

Garmin heeft zeker horloges voor hardlopen zoals de Forerunner reeks, maar ook meer algemene smartwatches zoals de Venu en de Vivoactive reeks.

Bij fitbit heb je in tegenstelling tot andere merken alleen toegang tot alle informatie als je een betaald abonnement neemt.