Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walace78
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-02 06:38
Hallo, ik ben erg benieuwd hoe ik het vergrendelscherm op een Galaxy s20 FE 5g wanneer ik de telefoon uitzet met de uitknop (als in standby) continu aan kan laten.

Ik krijg dit vergrendelscherm in beeld als ik twee keer in op de telefoon tik of wanneer ik de aan telefoon weer aanzet als ik op de powerknop druk.

Dan komt de gezichtsvergrendeling en vingerafdruk met een achtergrond in beeld.

De reden dat ik dit vraag is omdat ik de mediacontrols voor spotify dan in beeld heb en met het always on display laat hij alleen zien wat ik aan het afspelen ben.

Ik weet niet of dit uberhaubt kan en heb alle opties wel zo'n beetje gehad.

Ik hoor het graag...bedankt alvast.

Beste antwoord (via rens-br op 19-05-2023 11:11)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 22:11
Wat je wilt kan niet. Je zou screen timeout op een langere tijd kunnen instellen zodat je scherm pas na 10 minuten uitgaat, en dan je muziek app open laten staan, zonder je telefoon te vergrendelen. Maar vroeg of laat zal je scherm toch uitgaan/standby gaan, tenzij je iets doet wat het scherm wakker houdt (bijvoorbeeld YouTube kijken).

[ Voor 32% gewijzigd door Hahn op 18-05-2023 08:10 ]

The devil is in the details.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit heeft natuurlijk vrij weinig met computerhardware te maken ;). Schopje naar AND.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 22:11
Wat je wilt kan niet. Je zou screen timeout op een langere tijd kunnen instellen zodat je scherm pas na 10 minuten uitgaat, en dan je muziek app open laten staan, zonder je telefoon te vergrendelen. Maar vroeg of laat zal je scherm toch uitgaan/standby gaan, tenzij je iets doet wat het scherm wakker houdt (bijvoorbeeld YouTube kijken).

[ Voor 32% gewijzigd door Hahn op 18-05-2023 08:10 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walace78
Hahn schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 08:08:
Goedemorgen Hahn. Hartelijk dankt. Nu weet ik (ook) weer hoe dit zit. Fijn dit soort duidelijke antwoorden in plaats van continu blijven zoeken naar iets wat er niet is. Thx fijne dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:48
In de ontwikkelaarsopties kun je instellen dat het scherm altijd aan blijft zolang het toestel wordt opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walace78
hcQd schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 08:40:
In de ontwikkelaarsopties kun je instellen dat het scherm altijd aan blijft zolang het toestel wordt opgeladen.
Ja, maar ik wil eigenlijk dat ik de mediacontroller continu in beeld heb bij vergrendeling. Always On Display biedt deze optie helaas niet.

Bij vergrendeling zou handig zijn wanneer ik de telefoon op het bureau heb liggen.

Hierdoor zou ik (alleen) snel even Spotify kunnen bedienen zonder dat het hele scherm open staat / ontgrendeld is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Er zijn ook always on display apps in de play store die wel media controls kunnen tonen.
https://play.google.com/s...ls?id=com.newgen.alwayson

Desnoods kun je ook steeds weer het vergrendelscherm blijven activeren met automatiserings apps als Tasker. Maar dat lijkt me sowieso minder goed voor je batterij en scherm dan een echt Always On Display.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walace78
RepareerDroid schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 15:03:
Er zijn ook always on display apps in de play store die wel media controls kunnen tonen.
https://play.google.com/s...ls?id=com.newgen.alwayson

Desnoods kun je ook steeds weer het vergrendelscherm blijven activeren met automatiserings apps als Tasker. Maar dat lijkt me sowieso minder goed voor je batterij en scherm dan een echt Always On Display.
Precies wat ik zocht. Thx kerel...fijn weekend allen!
Pagina: 1