Ik heb een router met een switch. Aan de switch zit een NAS, camera's en andere apparatuur. Alles, inclusief de camera's werken goed in het lokale netwerk. Ik gebruik synology surveillance station op pc's. En op mijn mobiele telefoon gebruik ik DSCAM. Ik kan de beelden van de camera's zien in surveillance station op PC's binnen het lokale netwerk. Maar zodra ik de beelden met mijn android telefoon wil bekijken (met DSCAM) buiten het lokale netwerk, dan krijg ik de melding dat de mobiele telefoon geen verbinding kan maken met surveillance station. Ik kan me niet aanmelden bij DSCAM.
Mijn firewall lijkt de verbinding niet te blokkeren.
Ik heb gebruikers-machtigingen opgegeven voor surveillance station.
Ik wil geen gebruik maken van quickconnect omdat portforwarding beter zou werken.
Ik gebruik het juiste IP-adres en wachtwoord voor DSCAM.
Ik denk dat ik portforwarding niet goed doe. Graag wil ik de synology server via internet toegankelijk hebben? Welke regels moet ik opgeven in de router bij portforwarding om een camera werkend te krijgen via DSCAM op de mobiele telefoon? Volgens mij heb ik meerdere portforwarding-regels nodig. Ik denk dat ik ook een portforwarding-regel moet toevoegen voor de NAS. Ik kom er zelf niet uit.
Kan iemand mij helpen?
Groet,
Johan
Mijn firewall lijkt de verbinding niet te blokkeren.
Ik heb gebruikers-machtigingen opgegeven voor surveillance station.
Ik wil geen gebruik maken van quickconnect omdat portforwarding beter zou werken.
Ik gebruik het juiste IP-adres en wachtwoord voor DSCAM.
Ik denk dat ik portforwarding niet goed doe. Graag wil ik de synology server via internet toegankelijk hebben? Welke regels moet ik opgeven in de router bij portforwarding om een camera werkend te krijgen via DSCAM op de mobiele telefoon? Volgens mij heb ik meerdere portforwarding-regels nodig. Ik denk dat ik ook een portforwarding-regel moet toevoegen voor de NAS. Ik kom er zelf niet uit.
Kan iemand mij helpen?
Groet,
Johan
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2023 01:37 ]