Autoverzekering ondertekenen voor gloednieuwe wagen (BE)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemmeke
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 08-09 13:16
Ik heb in januari 2023 een nieuwe KIA XCeed GT-line besteld en de verkoper zei dat het normaal zou aankomen tussen juni - augustus.

Het is voor mij de eerste keer dat ik zelf een autoverzekering aansluit, hoe kan ik een autoverzekering aansluiten terwijl ik nog geen chassisnummer heb? en hoe krijg ik mijn nummerplaten?

Sluit ik een verzekering af nadat ik mijn auto heb, maar dan rij ik onverzekerd voor een aantal dagen?

Ik heb zo veel vragen en Google stelt mij teleur...

Alvast bedankt om mij te helpen.

Cat linux.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco-Peters
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik weet niet hoe het in België gaat? Maar in Nederland kan ik op ieder moment een autoverzekering afsluiten, zelfs op de dag dat ik de auto in ontvangst neem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je kunt op net voor vertrek vanaf de dealer nog online een verzekering afsluiten. Je bent dan per direct verzekerd.

Destijds een motor overgenomen. De eerste 10 kilometer onverzekerd rondgereden totdat ik de ingeving kreeg dat ik de verzekering nog moest regelen. Even ergens gestopt, verzekering online geregeld en met een gerust hart weer doorgereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:18

Speedmaster

Make my day...

Hier https://www.pv.be/dossier...ren/nummerplaat-aanvragen kan je heel veel informatie terug vinden