Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yep123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-05 11:10
Hallo,

Ik wil een keer een smartwatch gaan proberen, eerst maar eens eentje die niet zo duur is, dus aliexpress of Amazon
Ik al veel gezocht, maar kom er niet echt achter of er b.v. NFC voor contactloos betalen opzit, want dat vind ik wel een voorwaarde.

Wat moet het horloge kunnen:
Whatsapp
Berichten verzenden ontvangen
Android
Bellen, gebeld worden
Contactloos betalen
GPS

Voor sport e.d. vind ik het onder interessant

Budget is 80 euro.

Iemand een tip of ervaring met een bepaald horloge?

Blijkbaar heb je al wel het één en ander gevonden. Dan is het wel handig om te zeggen welke. Dan kan je gerichter advies krijgen.

[ Voor 12% gewijzigd door 13art op 17-05-2023 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarno
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:07
En welke heb je zelf al gevonden? Je geeft aan niet te veel geld uit te willen geven maar komt wel met een waslijst met voorwaarden. Alle waar naar zijn geld. Ik zou zeggen begin met reviews zoeken op youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yep123
Youtube, daar heb ik nog niet aan gedacht ga ik doen.
Het is idd een waslijst aan voorwaarden, ik weet ook niet of dit mogelijk is met een budget van 80 euro. Ik heb al best wat onderzoek gedaan, maar ik kom er niet echt achter. Er staat b.v. nergens bij ali of er een nfc chip inzit.

Maar goed ik ga youtube maar eens proberen, kijken of ik het helder krijg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Kijk eens bij Amazfit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:41

13art

Moderator Mobile
yep123 schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 20:23:
Youtube, daar heb ik nog niet aan gedacht ga ik doen.
Het is idd een waslijst aan voorwaarden, ik weet ook niet of dit mogelijk is met een budget van 80 euro. Ik heb al best wat onderzoek gedaan, maar ik kom er niet echt achter. Er staat b.v. nergens bij ali of er een nfc chip inzit.

Maar goed ik ga youtube maar eens proberen, kijken of ik het helder krijg.
Als het er niet bij staat ga er dan maar van uit dat het we ook niet op zit. Zelfs als het er wel zou staan is het bij horloges voor die prijs op AliExpress maar de vraag of het er echt op zit en werkt.

Kortom, bij exotische merken maar zoeken naar reviews en daar dan je keuze op baseren.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yep123
Na wat meer gelezen te hebben en de feedback van hier ga ik toch maar voor een "echt" merk. Is dan gelijk een mooi verjaardagscadeau .😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-09 08:21
yep123 schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 11:20:
Na wat meer gelezen te hebben en de feedback van hier ga ik toch maar voor een "echt" merk. Is dan gelijk een mooi verjaardagscadeau .😁
Dat is een hele verstandige optie ook ivm updates en garantie.
Mocht je niet de hoofdprijs willen betalen is de 2dehands markt voor smartwatches behoorlijk groot, waarbij er bepaalde periodes zijn van nieuw in de verpakking omdat deze dan vaak gebundeld zijn geweest bij een telefoon.

Uiteraard wel inclusief factuur kopen voor garantie.

Succes met je speurtocht ik kan zelf inmiddels niet meer zonder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yep123
Ik ga voor de Samsung Galaxy watch 4. Lijkt mij de enige juiste keuze qua budget en mogelijkheden
Pagina: 1