Nokia 8010: app ITVX start niet op en Lip sync issues

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton1906
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 03-06-2023
Mijn vraag
Ik heb de app ITVX (v1.5.5) geïnstalleerd maar deze start niet op en geeft een fout melding:
Application unavailable . The manufacturer and/or operating system provider for this device has not secured the necessary rights for this application.

Tevens de vraag of er een optie is om het geluid met het beeld synchroon te laten lopen. Met name in de app van Canal Digitaal heb ik lip sync problemen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Nokia streaming box 8010 sw v11.8.4674 Android 11
...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bOFw6-T1Cv4BAugjuJ19aeJHZuI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RPSzOjPaXl25YMGZu4Lkviiz.jpg?f=fotoalbum_large
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De app start op een Shield 2019 normaal op
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[weg]

[ Voor 98% gewijzigd door hardware-lover op 25-05-2023 13:54 . Reden: nutteloze vraagdump zo te zien ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freestuff
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:45
Ik heb zojuist een retour aangemaakt bij Amazon voor mijn Nokia 8010 box. Het vreemde is dat bij mij alle apps het geluid niet synchroon loopt op mijn LG 4K Oled. Sluit ik hem aan om mijn Panasonic Plasma 1080P tv dan loopt het geluid prima. Blijkbaar is de software nog niet helemaal goed geoptimaliseerd.

Lees veel van soortgelijke issues op internet.
Verder is de software aardig dichtgetimmerd voor bepaalde apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Freestuff schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 21:49:
Ik heb zojuist een retour aangemaakt bij Amazon voor mijn Nokia 8010 box. Het vreemde is dat bij mij alle apps het geluid niet synchroon loopt op mijn LG 4K Oled. Sluit ik hem aan om mijn Panasonic Plasma 1080P tv dan loopt het geluid prima. Blijkbaar is de software nog niet helemaal goed geoptimaliseerd.

Lees veel van soortgelijke issues op internet.
Verder is de software aardig dichtgetimmerd voor bepaalde apps.
Nokia heeft zijn/haar eigen topic hier op Tweakers, maar de box gaat al retour dus maakt dat nu niet meer uit ;)

Testing, one, two ...