Toon posts:

EAX op Yamaha 754 klote in CS :?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een Hoontech Iphone XG(beauty van een kaart btw). De A3D functionaliteit is perfect, maar als ik EAX aanzet in CS dan heb ik in elk level het geluid van wat je met de SBlive in cs_siege krijgt. Ongelofelijk hol dus. Is hier iets aan te doen?

Ow ja, ik heb nog een probje: als ik battlecom aanzet terwijl ik cs speel dan doet a3d het niet meer. Is hier wat aan te doen of niet? Ik zat al te denken om voor BC mijn onboard soundcard te gebruiken en em dan door te lussen naar de line-in van de Hoontech. Gaat dit lukken?

• Soef
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-02-2023

Soef

-Soef^IO-

cs_siege is een kut level met kut geluid.

Verder heb ik vaak nog 3 levels na siege last van die brakke EAX waar het niet eens hoord. erug kut dus!! :r :r :r

Some things can not happen until they happen...

Verwijderd

Topicstarter
jah maar bij mij doet tie et zonder dak ook maar siege heb gespeeld, gewoon direct duz, zwaar irri.....

Verwijderd

Topicstarter
^^schop^^ :)

plz, toch wel meer mensen met een dergelijke kaart/chip moet hier last van hebben in cs?

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-11 22:14
Heb ik ook.. echo-effecten met EAX op mijn terratec X-fire..

Heb gehoord dat mensen met een sblive dat ook hebben..

Tip: geen EAX maar A3D gebruiken... is vele malen mooier, en 3d

Verwijderd

Topicstarter
klopt doe ik ook. Maar met een live hoor je het bv in de_dust dus niet te horen....doe ik wel. A3D rulez echt wel, werkt beter dan wallhack :) (en t is niet illegaal), maar is er wat aan te doen. EAX is tenslotte ook wel leuk.

weet iemand btw een oplossing voor dat BC prob?

Verwijderd

ik zet gewoon al die 3 crap uit zwaar irritant imo. ik wil gewoon "plat" geluid horen je hebt imo meer aan zuiver geluid isw met radar dan echo en andere rotzooi

Verwijderd

Topicstarter
ehhhh, dan hebbie nog niet goed geluisterd.... Je kunt echt tot op de meter nauwkeurig zeggen waar iemand zit. Maar jah, dat moet je zelf weten, maar wat betreft de problemen? Iemand die het weet?

Verwijderd

heeft dat ook niet te maken hoe je het geluid afluisterd.

ik bedoel, ik zit met een dure sennheiser(RS60) koptelefoon op omdat je het dan veel beter hoort, er zullen vast wel mensen zijn die door hun trust 80 watt PMPO speakers luisteren en nauwelijks voetstappen horen.

koptelefoon zorgt sowieso voor een veel beter belvening als speakers.

helaas heb ik A3d of EAX nog nooit gehoord, maar is dat zo'n verschil dan, en wat is er zoveel beter aan???

als het echt zoveel scheelt dan ga ik gelijk een andere gleuidskaart halen(welke heb ik nodig, wat raden jullie aan) want voor "beter" kunnen CSen heb ik wel wat geld over.

[edit]
moet ik als ik dit wil ook heel mn kamer verbouwen, zodat je 4 0f 5 speakers kan plaatsen????

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

als je a3d gebruik is het heel belangrijk wat voor een cfg je gebruikt, kan echt 40 fps gemiddeld verschillen
en dat holle geluid in siege komt door siege en niet door eax of a3d.... ik heb het bijde diabled en heb het ook

hallo

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:38
Ik heb met Half Life het probleem als ik A3D aanzet het geluid overslaat; als ik bv een paar schoten achter elkar los, dan hoor ik de meeste niet. EAX is hemeaal klotye bij mij :(

Terratec DMX Xfire 1024

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

a3d in halflife werkt met a3d 2.0 en die dmx fire heeft meende ik a3d 1.0

hallo

Verwijderd

wat is er zo anders aan A3D en EAX als "gewoon", ik ken de verschillen niet, wie wel??

Verwijderd

Topicstarter
A3D met koptelefoon werkt gewoon bijna net als een walhack, retegoed. Je kunt iedereen plaatsen, horen waar er geschoten wordt, met wat, enz. Geluid rond hoeken wordt ook goed weergegeven. Kortom tis dus de ideale legale manier van "cheaten" :)

maar kom ik nou van dat gezeik af met BC en EAX?

ow jah en de Xfire ondersteunt A3D 2.0/EAX2.0

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:49

Vos

AFCA

voor det holle geluid...doe in console:

room_off

zet deze op 0 of 1 en het holle geluid is weg (werkt bij mij goed)

Verwijderd

Topicstarter
PERFECTO :) bedankt!!!!

nu nog iemand voor BC? thx alvast.
Pagina: 1