Toon posts:

[Gmail] Prullenmand voorgoed leegmaken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NancyDC
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 20-05 10:32
Dag iedereen
Dit is nu al jaren ,zelfs al andere iphone en ipad en ook al apple support ingeschakeld,Ik kan en durf mijn prullenmand zowel van iPhone 7 en I pad air generatie 5 (die aan elkaar gekoppeld zijn) niet meer leegmaken.
Kheb zo een 1500 mails die terugkomen in mijn inkomende mails .Ik ben ver horendol en dit stilaan beu.
Is er iemand die mij van dit duivels gedoe kan vanaf helpen aub.
Alvast bedankt
Met vriendelijke groeten
Nancy 8)7

Alle reacties

Acties:
  • +2Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:23
NancyDC schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 21:23:
Dag iedereen
Dit is nu al jaren ,zelfs al andere iphone en ipad en ook al apple support ingeschakeld,Ik kan en durf mijn prullenmand zowel van iPhone 7 en I pad air generatie 5 (die aan elkaar gekoppeld zijn) niet meer leegmaken.
Kheb zo een 1500 mails die terugkomen in mijn inkomende mails .Ik ben ver horendol en dit stilaan beu.
Alvast bedankt
Met vriendelijke groeten
Nancy 8)7
Dat klopt. Waarschijnlijk heb jij je e-mail als POP3 ingesteld en niet als IMAP. POP3 leest je mailbox uit en kan in principe niets wegschrijven van de servers, wat IMAP dus wel kan. Elke keer als jij je telefoon opnieuw instelt of een nieuwe telefoon hebt, download je telefoon / iPad elke keer de mails die op de server opgeslagen zijn.

Om wat voor mailadres gaat het? Ik heb het idee dat het om je e-mail van je provider gaat, klopt dat? Ik help je graag verder!

[Voor 66% gewijzigd door turkeyhakan op 17-05-2023 07:44]

• NancyDC
Hallo,
Het gaat om Gmail, de rest moet ik eens bekijken , ik ken er niks van en dat de mensen van Apple support me al niet kunnen helpen is toch heel bizar.
Dus ik moet naar instellingen gaan en dan …kan je me dat stap voor stap uitleggen aub. En dan doe ik dat op beide toestellen?
Alvast bedankt

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:16

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Download de gmail app en beheer daar je email mee.
Verwijder je gmail account uit de iphone zelf, of zet email uit en gebruik alleen de contactpersonen e.d.

[Voor 51% gewijzigd door Hann1BaL op 17-05-2023 09:18]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06 15:58
https://www.emailinstelling.nl/iphone/gmail-mail-instellen

Hier staat een uitgebreide handleiding van gmail.

De manier die @Hann1BaL aanrijkt werkt ook maar dan zit je binnen de gmail omgeving

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:16

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

@mesm90 dat klopt, maar met alle respect heb ik het idee dat de TS naar een zeer low-tech oplossing zoekt en misschien zelf niet al te handig is. Dat lees ik een beetje tussen de regels door in de posts. Dus KISS.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• turkeyhakan
@NancyDC ik zou in jouw geval ook gewoon de Gmail app van Google gebruiken. Zie de reacties hierboven.

Als je er niet uit komt, wil ik het best stap voor stap voor je beschrijven. Weet je hoe je je e-mail account uit je iPhone moet verwijderen? Ga naar instellingen --> Mail --> accounts --> klik op je Gmail account en klik op verwijder.

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:43
NancyDC schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 21:23:
Dag iedereen
Alvast bedankt
Met vriendelijke groeten
Nancy 8)7
Als je in de webmail kijkt op gmail.com, staan de emails daar dan ook in de prullenbak? En wat gebeurd er als je daar de email verwijderd?

• NancyDC
Ik ben hier nu iets aan het uitzoeken,.op iPhone
Van instelling naar mail en daar staat accounts 2 mijn iCloud en Gmail.dan ga ik naar Gmail en klik ik op Gmail account gegevens daar staat Naam ,email .Beschrijving Gmail
Daaronder SERVER UITGAANDE POST
SMTP Gmail-SMTP-server als ik daar op klik staat bovenaan SMTP
HOOFDSERVER Gmail-SMTP-server. AAN
Klik daarop en er staat server met groene schuifknop
Daaronder in het lichtgrijs
Server uitgaande post
Hostnaam Gmail-SMTP-server
Gebruikersnaam optioneel
Wachtwoord optioneel
Gebruik SSL ook met groene schuifknop maar kan deze niet verzetten
Authenticatie OAuth 2 -tok..
Serverpoort 465
Wa is da allemaal?

Acties:
  • +4Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-06 22:01
NancyDC schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 15:05:

..
Gebruik SSL ook met groene schuifknop maar kan deze niet verzetten
Please stop! Met alle respect als je dit soort zaken niet snapt, ga er dan alsjeblieft niet zelf mee aan de slag!
Zoals gezegd, download de gmail app en beheer vanuit daar je mail. Dan hoef je ook niet met bovenstaande instellingen te spelen.

• NancyDC
Ik ben niet van plan om zelf iets te wijzigen,ik kwam hier enkel om hulp vragen
Trouwens voor alle lieve antwoorden en mensen die wilden helpen,ik heb de Gmail app sinds een jaar en denk dus niet dat het hier aan ligt .

Acties:
  • +1Henk 'm!

• turkeyhakan
Nogmaals: in uw geval, verwijder uw Gmail account van uw iPhone dmv de stappen die ik heb beschreven. U zat in het goede menu aangezien u ook allerlei instellingen kon bekijken. Daar staat ook ergens "Verwijder account".

Download daarna via de Appstore de Gmail https://apps.apple.com/nl...il-van-google/id422689480 app en installeer deze en log in met uw account en klaar bent u.

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-06 22:01
NancyDC schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 17:04:
Ik ben niet van plan om zelf iets te wijzigen,ik kwam hier enkel om hulp vragen
Trouwens voor alle lieve antwoorden en mensen die wilden helpen,ik heb de Gmail app sinds een jaar en denk dus niet dat het hier aan ligt .
Nu ik het teruglees van mezelf komt het ook lulliger over dan ik bedoelde, waarvoor excuses.
Ik bedoelde het eigenlijk goed want ik vind het ook super goed dat je om hulp komt vragen. Maar ik was wel serieus wat betreft sommige instellingen, daar moet je niet mee willen spelen om vervolgens met een onveilige telefoon te zitten. Dus vandaar mijn reactie.

Andere vraag: Als je mail verwijderd vanuit de gmail app zelf. Verdwijnen ze dan wel daar of komen ze daar ook terug.. in die app?

• NancyDC
Inderdaad dat kwam heel cru over .excuses aanvaard:)

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
NancyDC schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 20:33:
Inderdaad dat kwam heel cru over .excuses aanvaard:)
En hoe is het nu verder met je instellingen en de adviezen die je hebt gekregen?
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee