Toon posts:

Beste Tribes 2 configuratie voor dit systeem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort het spel tribes2 en het systeem draait traag op mijn:

Packard Bell Iconnect
Intel Celeron 700 MHz
312 mb ram
Windows ME
Voodoo5 5500 PCI! (P.s ondervind ook een vervelende bug als ik het spel in Opengl draai wapens en de mannetjes kleuren worden niet goed weergeven! Wat is dit?)

Terwijl ik toch flink boven de optimale systeemconfiguratie zit!

Kan ik ergens een faq downloaden van wat de beste instellingen zijn voor mijn systeem, ik kon het namelijk niet op de site vinden!

Verwijderd

een Celeron 700 mhz.... voodoo 5..... ga alles maar op zn laagst zetten :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar ik zit toch boven de systeemeisen? En als ik die trainingmissies speel doet alles het wel gewoon soepel op zijn mooist..

Verwijderd

Single player is heel wat anders dan multi, bij multi zie vliegtuigen boven je, tanks naast je, al die lichteffecten, alle gasten met hun discies...etc

maarre is systeemeis niet een pen3 ofzo? Celeron vind ik krap.

En dan die voodoo 5... bij tribes 1 was... is het spel perfect gemaakt voor een 3dfx kaart, bij tribes 2 heb je een sterke vid kaart kracht nodig.... dat heeft de voodoo 5 niet echt, daar is het meer voor de eyecandy.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook een intel 3 celeron 700 MHz en als ik bijv. quake III speel staat er wel pentium 3 bij het opstarten of is er een verschil tussen intel celeron en pentium?

Verwijderd

Celeron is niet zo krachting als een normale pen3, dat zal je bottleneck dus zijn, tesamen met je voodoo 5... dat is meer voor eye candy terwijl je voor t2 ruwe kracht nodig heb.... als ik jouw was zou ik tribes 1 gaan spelen (ik ben op een kruisvaarderstoch, om iedereen in t1 te krijgen inplaats van die crap t2) (mijn) mening hoor).

Verwijderd

Topicstarter
Wat betekent bottleneck? En tribes 1 doet het wel gewoon goed en is dat ook mooi?

Verwijderd

bottleneck... de reden waardoor het niet goed loopt.... ennne tribes 1 is.. vind ik veel beter dan tribes 2.... je bent als het ware dichterbij het spel zelf.. beetje moeilijk uit te leggen:)

Maarre ik vind tribes 1 mooi... maar het spel hoeft niet mooi te zijn en vele zullen dat ook niet vinden... je ziet het vanzelf. Het is daar gewoon om het speel plezier dat er dus dik is, in plaats van al die rot effecten waardoor je fps dropt met 50 :)

Verwijderd

als je interesse heb, icq dan ff--78904752

Verwijderd

Ik speel op een Celeron 333@416 256 MB , Geforce 2 MX400
en dat draait nog redelijk :)

Verwijderd

Tribes 2 is sowieso een zeer zwaar spel, want de engine is niet echt optimaal. Flink boven de aangeraden systeemeisen zitten is bijna noodzakelijk.

Wat veel fps oplevert en het spel niet echt veel lelijker maakt is de sky uitzetten, terrain detail op zijn laagst en shape detail op de helft.

Laat de texture detail allemaal op max staan (behalve de sky, die moet uit) want anders wordt het heeeel veel lelijker.

En gooi ook je sound settings wat omlaag dat helpt zeker (geen EAX aan dus).

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 17:02
Op het cd-doosje staat duidelijk vermeldt, dat als je een Voodoo kaart hebt, dat je dan minstens een Pentium 3 500 mhz moet hebben.... Niet gezien ? Tijd voor het origineel !! :9
Pagina: 1