Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angela82
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 05-06-2023
Mijn vraag Batterijduur Iphone 11 Pro. Ik heb een refurbished Iphone 11 Pro gekocht. Op internet lees ik dat de batterij een paar dagen mee gaat. Bij mij is dat echter 1 dag ondanks dat de batterijcapaciteit 100% is en de telefoon op energiebesparingsmodus staat. Wat is jullie ervaring met de batterij van dit toestel?
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:24
Ligt eraan, doe je er helemaal niks mee? Of gebruik je hem gewoon. ( browsen,bellen,chat etc )

review: Apple iPhone 11-serie Review - Erop en erover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angela82
Ik gebruik hem om te bellen en af en toe facebook en instagram en mijn mail te checken en soms wat terugkijken via videoland (Videoland is half uurtje max).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

In [iPhone 11 Pro & Pro Max] Ervaringen & Discussie kun je veel gebruikerservaringen lezen. Apple zelf geeft 11-18 uur (voor continu video streamen) en tot 65 uur met alleen audio. Afhankelijk van je gebruik denk ik niet dat je meerdere dagen zult halen, en klinkt 1 dag (gezien je gebruik) meer dan normaal. Waar lees je dat de batterij meerdere dagen mee zal gaan?

[ Voor 8% gewijzigd door Daedalus op 16-05-2023 14:30 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-05 22:28
Waar heb je dat gelezen dat deze paar dagen mee gaat?

Antwoord is "niet helemaal waar", als ik niks met mijn iPhone of Samsung zou doen dan gaan ze ook paar dagen (3 a 4 als ik er echt niks mee doe op wifi met goed netwerkbereik, want ook dat speelt een rol mee) mee op 1 lading, doe ik er wel wat mee, dan gaat de accu hooguit 1 a 2 dagen mee.

(1 dag in mijn geval is in de ochtend van de lader af, in de avond weer erop, 2 dagen als ik de telefoon de volgende dag in de avond op de lader zet)

Maar er is gebruik en gebruik, ik haal 1 a 2 dagen en doe veel met mijn telefoon, maar ik gebruik geen accu vretende apps zoals Instragram, Facebook of TikTok, want dan gaat de accu nog sneller leeg over het algemeen.

Dus met niks doen haalt je telefoon vast wel paar dagen in stand-by, maar op het moment dat je deze gebruikt veranderd dat, en er is niet echt een manier om te zeggen "je haalt zoveel dagen of zoveel uur" eruit, want het hangt enorm af van wat je ermee doet, en welke apps je gebruikt.

Edit:
en de telefoon op energiebesparingsmodus
Beetje zonde om dit te gebruiken, deze functie is vooral bedoeld als je accu bijna leeg is en je de telefoon niet meteen kunt opladen.

Het schakelt ook bepaalde functies uit, het kan geen kwaad maar het is zonde van alle functionaliteit en snelheid die een iPhone biedt, om het de hele tijd te gebruiken.

[ Voor 20% gewijzigd door Mizgala28 op 16-05-2023 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angela82
Bedankt voor de reacties. Ik las bij andere ervaringen dat sommigen 3 dagen met de batterij doen. En Apple geeft zelf aan dat je tot 18 uur video’s kan afspelen. Dat zou mijn telefoon nooit redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Angela82 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 22:36:
Bedankt voor de reacties. Ik las bij andere ervaringen dat sommigen 3 dagen met de batterij doen. En Apple geeft zelf aan dat je tot 18 uur video’s kan afspelen. Dat zou mijn telefoon nooit redden.
Let wel dat die 18 uur voor het afspelen van een gedownloade video is en niet streaming. Dit is hoe Apple aan de accuduur komt:
Testing conducted by Apple in August 2019 using preproduction iPhone 11, iPhone 11 Pro, and iPhone 11 Pro Max units and software, on both GSM and CDMA carrier networks. Video playback consisted of a repeated 2-hour 23-minute movie purchased from the iTunes Store. Video playback (streamed) consisted of a repeated 3-hour 1-minute movie purchased from the iTunes Store. All settings were default except: Bluetooth was paired with headphones; Wi-Fi was associated with a network; the Wi-Fi feature Ask to Join Networks, Auto-Brightness, and True Tone were turned off.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angela82
Bedankt! Ik merk dat bellen ook veel batterij kost. Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Op hoeveel procent zit je batterij gezondheid? Instellingen > Batterij > Gezondheid uit mijn hoofd.

Aan het spelen: Clair Obscur: Expedition 33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angela82
Op 100% en daarom verbaasde ik me dat ik er maar 1 dag mee doe. Ik kon net wat korter doen met m’n iPhone X en die zat op 82%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 26-02 16:39
2 dagen is mij nooit gelukt hoor ;) (ook niet met 100%)
Een dag hooguit.
Ik heb nu onlangs mijn batterij vervangen want die was 75%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-05 22:39
Accuduur is zo ontzettend afhankelijk van hoe je je telefoon gebruikt en hoe je deze hebt ingesteld, daar is weinig zinnigs over te zeggen. Alles waarbij de telefoon continue data uitzend kost energie, de schermhelderheid hoger zetten kost energie, flink rekenen kost energie, ga zo maar door.
Pagina: 1