Waar heb je dat gelezen dat deze paar dagen mee gaat?
Antwoord is "niet helemaal waar", als ik niks met mijn iPhone of Samsung zou doen dan gaan ze ook paar dagen (3 a 4 als ik er echt niks mee doe op wifi met goed netwerkbereik, want ook dat speelt een rol mee) mee op 1 lading, doe ik er wel wat mee, dan gaat de accu hooguit 1 a 2 dagen mee.
(1 dag in mijn geval is in de ochtend van de lader af, in de avond weer erop, 2 dagen als ik de telefoon de volgende dag in de avond op de lader zet)
Maar er is gebruik en gebruik, ik haal 1 a 2 dagen en doe veel met mijn telefoon, maar ik gebruik geen accu vretende apps zoals Instragram, Facebook of TikTok, want dan gaat de accu nog sneller leeg over het algemeen.
Dus met niks doen haalt je telefoon vast wel paar dagen in stand-by, maar op het moment dat je deze gebruikt veranderd dat, en er is niet echt een manier om te zeggen "je haalt zoveel dagen of zoveel uur" eruit, want het hangt enorm af van wat je ermee doet, en welke apps je gebruikt.
Edit:
en de telefoon op energiebesparingsmodus
Beetje zonde om dit te gebruiken, deze functie is vooral bedoeld als je accu bijna leeg is en je de telefoon niet meteen kunt opladen.
Het schakelt ook bepaalde functies uit, het kan geen kwaad maar het is zonde van alle functionaliteit en snelheid die een iPhone biedt, om het de hele tijd te gebruiken.
[
Voor 20% gewijzigd door
Mizgala28 op 16-05-2023 14:38
]