COOCAA 55S8M OLED vs TCL QLED 55C635

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fvdh
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 27-09-2024
Na vaak op dit forum gelezen te hebben nu toch maar een keer zelf een vraag stellen.

Helaas is mijn Hisense QLED 55U7QF kapot gevallen, nu ben ik op zoek naar een nieuwe televisie onder de 600€. hierbij kwam ik uit bij de tcl 55c635, deze heb ik inmiddels in huis maar bevalt de zwartwaardes ten opzichte van de hisense mij niet. Om deze reden is mijn oog gevallen op de coocaa oled tv. Heeft iemand toevallig ervaring met dit model? Of is er een betere optie rond de 600€?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09-08 01:33
Geen persoonlijke ervaring... maar blijkbaar is het een vrij fatsoenlijke tv voor het geld en een goedkopere OLED ga je niet vinden.

Reviews kan je uiteraard even op Googlen... Linus Tech Tips heeft er blijkbaar ook een video over die redelijk positief is op wat kritische noten na, maar goed het is een tv in de klasse 'voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten'... dan moet je wat zaken voor lief nemen, maar het belangrijkste is het beeld en dat blijkt prima te zijn.

Video van Linus... naam is anders maar blijkbaar maar in principe dezelfde tv: YouTube: We Bought the CHEAPEST OLED TV… How Bad Could It Be? - Skyworth XC9000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fvdh
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 27-09-2024
Bedankt voor je reactie!

Dat is inderdaad waar, hoogstwaarschijnlijk betere keuze dan een 600€ qled tv ookal zal de helderheid wat minder zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-08 11:42

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Mensen die hem gekocht hebben zijn er enthousiast over. Waar je wel rekening mee moet houden is dat Coocaa waarschijnlijk een merk is van een elektronicahandelaar, terwijl TCL een volledige fabrikant is. Er zijn veel kleine merkjes opgedoken en plotseling weer verdwenen; de kans dat dat met Coocaa ook gebeurt is reëel en hoe het dan met softwareupdates zit...

Aan de andere kant, een volwaardige OLED voor een afbraakprijs, geniet van wat je krijgt. Wie dan leeft, wie dan zorgt, in tussentijd geniet je van topbeeldkwaliteit.