Hey, ik heeft een compter met daarin een ryzen 5 3600 series. Hij heeft er een normale ams fan op en nog een exhaust fan. Hij is niet echt een zware gamer, hij speelt voornamelijk spellen zoals roblox minecraft en fall guys. Dit werkte allemaal prima voor een redelijk lange tijd. Maar vandaag gebeurde er iets raars. Hij was het spel fall guys aan het spelen en toen kreeg hij een waarschuwing dat zijn cpu oververhitte. Hij haalde mij er bij, dus ik keek even naar zijn pc. Ik heb natuurlijk eerst even gekeken of zijn fan überhaupt nog aan stond en ja dat was het geval. Dus ik ben verder gaan kijken, ik had eerder al het programma speccy gedownload op zijn computer waardoor ik precies kon zien hoe warm zijn cpu werd. Hier komt dus het rare. Ik keek in zijn taakbeheer en er stond geen spel aan ofzo dus zijn cpu gebruik zat rond de 12% maar de temperatuur ging van 72 naar 90 naar 80 naar 60 en weer naar 91. Hier stopte dus gelijk mijn kennis dus daarom vraag ik het nu hier. Wat denken jullie dat het is?
Alvast bedankt, Sven
Alvast bedankt, Sven