Chrome pagina exact terugzien ivm klacht

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-10 14:56
Beste allemaal,

Gisteren was ik bezig om kaarten te bestellen voor een concert.
Tijdens het bestellen gaf de website aan welke plaatsen ik zou krijgen. (Vak 21 sectie C)
Echter, nadat ik het besteld had kreeg ik een bevestiging voor een hele andere plek (vak 23 sectie A)

Nu heb ik de online kaartverkoper om opheldering gevraagd en zij geven aan dat ik waarschijnlijk niet goed gekeken heb tijdens het bestelproces. Ook kunnen zij de koop niet ongedaan maken (dat kan volgens europeesch recht niet met concerten die op vaste dag zijn)

Wat ik zeker weet is dat IK gene vergissing gemaakt heb.
ik heb zelfs, samen met een vriend goed gekeken waar de plaatsen precies waren

Nu zou ik het fijn vinden als ik de betreffende pagina waarin aangegeven werd dat ik vak21 zou krijgen terug kon krijgen in chrome. Ik kan in de chrome-historie wel zien dat ik de site bezocht heb, maar is het ook mogelijk om de pagina die op mijn scherm stond terug te zien??

m.a.w. kan ik ergens in chrome zien wat er gisteren op mijn scherm stond bij de betreffende kaartverkoop website??

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pickboy
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-09 13:24
Nee.

Je zat op een bestelpagina met in ieder geval dynamische inhoud, dus de exacte weergave kun je nu niet meer terughalen. Bovendien is er tijdens het bestellen meestal nog geen bestelnummer/ordernr zichtbaar, dus je zelfs als dat kon dan is het waarschijnlijk niet exact te koppelen aan je betaalde bestelling.

Vervelend, annuleren is geen optie idd. Je kunt deze kaarten eventueel doorverkopen en de juiste tickets alsnog bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Daarom tip voor de volgende keer (heb je nu niks meer aan)
Maar maak een screenshot van wat je besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Hele hele kleine kans is: wifi/ netwerkstekker er uit (!), afgesloten tabblad heropenen via iets als ctrl-shft-N (geen idee wat het bij Edge is, gebruik ik niet), en dan vaak genoeg op back drukken. Maar dan nog kans klein. Sowieso te laat als je die chromne historie hebt geopend en zo 'dus' de cache hebt bijgewerkt.

offtopic:
Waarom zo denigrerend "europeesch recht"? Het is Nederlandsch recht. Hint: zonder dat Europa had je het recht ook niet voor andere bestellingen dan de paar uitzonderingen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-10 14:56
Dank allemaal voor de reacties. het is mij helaas niet gelukt. volgende keer zal ik screenshots maken :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Zelfs al was het wel gelukt, 100% kans dat er in de voorwaarden staat dat er geen rechten ontleend kunnen worden aan de aangegeven plaatsen tijdens de bestelling. Ze zetten je gewoon neer waar plek is binnen jouw gekozen prijsoptie, pas bij bevestigen staat die plek vast, en zelfs dan zullen ze er nog onderuit kunnen tot je eenmaal zit.
Pagina: 1