Hallo allemaal,
Onlangs heb ik mijn pc geüpgraded met een nieuwe 4080 grafische kaart en wat extra RAM. Ik heb echter een vreemd probleem waarbij ik de eerste keer dat ik mijn pc opstart, geen beeld krijg, maar bij de tweede of derde poging werkt alles perfect.
Ik weet niet zeker wat dit probleem veroorzaakt en het frustreert me enorm omdat ik meerdere keren moet proberen om mijn pc aan de praat te krijgen. Heeft iemand anders dit probleem eerder ervaren? Ik zou het op prijs stellen als iemand me kan helpen of suggesties kan geven om dit probleem op te lossen.
Hier zijn de specificaties van mijn pc:
Processor: AMD Ryzen 7 3700X
Grafische kaart: Gigabyte GeForce RTX 4080 16GB GAMING [Verwijderen]
Opslag: Samsung 850 Evo 500GB, Seagate Barracuda 2TB (2016)
Geheugenkit: G.SKILL F4 DDR4 3600 C16 4x8GB
Voeding: be quiet! Pure Power 12 M 850W
Moederbord: msi mpg x570 gaming plus
Windows 10
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Onlangs heb ik mijn pc geüpgraded met een nieuwe 4080 grafische kaart en wat extra RAM. Ik heb echter een vreemd probleem waarbij ik de eerste keer dat ik mijn pc opstart, geen beeld krijg, maar bij de tweede of derde poging werkt alles perfect.
Ik weet niet zeker wat dit probleem veroorzaakt en het frustreert me enorm omdat ik meerdere keren moet proberen om mijn pc aan de praat te krijgen. Heeft iemand anders dit probleem eerder ervaren? Ik zou het op prijs stellen als iemand me kan helpen of suggesties kan geven om dit probleem op te lossen.
Hier zijn de specificaties van mijn pc:
Processor: AMD Ryzen 7 3700X
Grafische kaart: Gigabyte GeForce RTX 4080 16GB GAMING [Verwijderen]
Opslag: Samsung 850 Evo 500GB, Seagate Barracuda 2TB (2016)
Geheugenkit: G.SKILL F4 DDR4 3600 C16 4x8GB
Voeding: be quiet! Pure Power 12 M 850W
Moederbord: msi mpg x570 gaming plus
Windows 10
Alvast bedankt voor jullie hulp!