Printer probleempje

Pagina: 1
Acties:

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:05
Ik denk dat het mn printerkop is, maar graag advies:

Mijn printer wil geen zwarte inkt printen, hij doet wel alsof hij print, maar komt gewoon nix te staan. Softwarematig schoonmaken heeft geen zin. Kleur print ie wel, maar zwart wil hij niet doen. Ik dacht dus dat de inkt op was, maar hij gaf zelf aan dat er nog genoeg inkt inzit, toen heb ik de cartridge eruit gehaald en nog steeds gaf hij aan dat hij nog vol zat, dus ik denk dat hij verstopt zit.
Dus heeft iemand enig idee hoe ik dit moet gaan oplossen?

Bijv. dank.. :)

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 07:28
Ehhh welke printer, hoed ou is de cartridge, is het een orignele cartridge...

Een headclean opdracht op de printer zelf werkt ook niet ?

Verwijderd

ff nieuw patroon proberen. moet het lukken.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Op zondag 02 september 2001 15:20 schreef BasjeBanaantje het volgende:
ff nieuw patroon proberen. moet het lukken.
Als het een HP printer is wel denk ik, maar als het een Epson zit heb je een iets groter probleem want dan is er iets mis met je printkop of met de inkttoevoer. Ik heb dit probleem gehad met een Epson Stylus Color 400 en ze zijn hem toen gratis komen repareren (garantie) maar ff later was het weer en toen heb ik em maar weggegooid.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Goofyduck384
volgens mij werkt een nieuw patroontje niet, want anders geeft ie toch niet aan dat ie vol zit?! (lijkt mij.. )
Het is niet de orginele cartridge, want ik vul niet na, maar koop telkens een nieuwe als ie op is..
Het is een epson en via de search heb ik veel gehoord/gelezen over dat deze kut zijn?! Maar ik heb er nooit last van gehad, heb deze printer nu al dik een jaar..

• Goofyduck384
Epson Stylus 660

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

ik denk dat dit hetzelfde probleem is als wat ik had, het maakt inderdaad niet uit of je wel of geen originele Epson inkt hebt gebruikt, bijvullen of vervangen helpt waarschijnlijk ook niet. Je kan proberen om die kussentjes schoon te maken die in je printer zitten, maar je hebt kans dat het hier alleen maar erger van wordt. Het enige advies wat ik je kan geven is om naar Dixons te gaan, die hebben mij toen een telefoonnummer van Epson gegeven en dan kan je hun bellen voor vragen of support. Suc6...

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Goofyduck384
oke, thnx!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 07:28
je kan epson nu net niet meer bellen :

De EPSON Infoline

Openingstijden
Tel.: 043-3515755 Ma.-vrij: 9.00-21.00 uur
infoline@epson.nl Za.-zo. 10.00-16.00 uur