Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Home Assistant op Amlogic S912 tv box

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• nossie63
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-11 19:20
Goedemorgen Tweakers,

Ik zou een 'domme' camera toe willen voegen aan een Tuya omgeving of Google Home en dmv een spraak opdracht willen weergegeven op mijn TV met een Chromecast met Google TV.

Ik heb begrepen dat zoiets niet zomaar kan en dat Home Assistant in dit geval de 'missing link' is.

Ik heb een Raspberry Pi 2B en een Amlogic S912 tv box die ik beschikbaar heb. En ook een Synology DS418 die geen Docker kan draaien. (geen x86 processor). Ik heb wat topics gezien op diverse forums waarbij het wel lukt om het rechtstreeks op de NAS te installeren maar met problemen.

Weet iemand of het mogelijk is om HA op de Pi 2B of op Amlogic S912 device te installeren? Of wel goed werkend op een Synology NAS zonder Docker?

Ik hoor graag van jullie.

Mvrgr.

Nossie

Alle reacties

• HopNotch
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:25
Het lijkt me goed als je jezelf eerst in HA gaat verdiepen.
https://www.home-assistant.io/installation/ hier kun je alles vinden over de installatie en de minimale systeem requirements.

Video streamen via ha is mogelijk, maar niet met een rpi2. Ha zelf heeft al betere hardware nodig om soepel te draaien. Video streaming geeft daar nog extra requirements aan.