Goedemorgen beste mensen.
Graag wil ik in dit forum een vraag stellen over een onderwerp waar ik te weinig verstand van heb.
In juni ben ik twee weken in een vakantiehuis in de Bourgogne, Frankrijk, in een redelijk afgelegen gebied.
Bij de omschrijving van het vakantiehuis staat expliciet vermeld:
"Internet access with 3G key only (not supplied)."
Vooral de opmerking tussen haakjes, over de "not supplied key" kan ik niet plaatsen. Zowel mijn vrouw als ik hebben een moderne mobiele telefoon en dito laptop bij ons, dus ik begrijp niet wat het probleem is of zou kunnen zijn.
Ik heb het al aan de eigenaresse van het vakantiehuis gevraagd, maar tot nu toe geen reactie. Ik betwijfel ook of zij het goed uit kan leggen.
Kunnen jullie mij uit de brand helpen?
Bij voorbaat heel hartelijk dank voor alle antwoorden/tips/suggesties.
Hartelijke groet, Jos Rosier, Almere Buiten.
Graag wil ik in dit forum een vraag stellen over een onderwerp waar ik te weinig verstand van heb.
In juni ben ik twee weken in een vakantiehuis in de Bourgogne, Frankrijk, in een redelijk afgelegen gebied.
Bij de omschrijving van het vakantiehuis staat expliciet vermeld:
"Internet access with 3G key only (not supplied)."
Vooral de opmerking tussen haakjes, over de "not supplied key" kan ik niet plaatsen. Zowel mijn vrouw als ik hebben een moderne mobiele telefoon en dito laptop bij ons, dus ik begrijp niet wat het probleem is of zou kunnen zijn.
Ik heb het al aan de eigenaresse van het vakantiehuis gevraagd, maar tot nu toe geen reactie. Ik betwijfel ook of zij het goed uit kan leggen.
Kunnen jullie mij uit de brand helpen?
Bij voorbaat heel hartelijk dank voor alle antwoorden/tips/suggesties.
Hartelijke groet, Jos Rosier, Almere Buiten.