Mijn vraag
...
Wij hebben als VvE een domein geregistreerd met e-mail adressen voor bestuur en technische commissie.
De mensen die toegang moesten hebben kregen alleen het eigen account en in de betreffende algemene acounts werd dan toegang gegeven voor dat account.
Nu is echter de webmail software geüpgrade naar een veel simpeler versie, die deze functionaliteit niet meer heeft.
Vragen daarover worden beantwoord met:
Is er iemand die ook webmail heeft bij mijndomein.nl en waarbij het nog niet is overgezet naar de nieuwe webmail?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Webmail van mijndomein.nl
...
Wij hebben als VvE een domein geregistreerd met e-mail adressen voor bestuur en technische commissie.
De mensen die toegang moesten hebben kregen alleen het eigen account en in de betreffende algemene acounts werd dan toegang gegeven voor dat account.
Nu is echter de webmail software geüpgrade naar een veel simpeler versie, die deze functionaliteit niet meer heeft.
Vragen daarover worden beantwoord met:
Er is namelijk altijd een wachtwoord nodig, anders kan je je niet authenticeren op de e-mailserver en zal er nooit een e-mail de deur uit gaan.
Indien dit wel mogelijk was, zou iedereen zomaar namens vve-vhl.nl (of elk ander e-mailadres) e-mails kunnen versturen.
Dat is natuurlijk verre van wenselijk!

Is er iemand die ook webmail heeft bij mijndomein.nl en waarbij het nog niet is overgezet naar de nieuwe webmail?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Webmail van mijndomein.nl