Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezahir
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 14:38
Ha allen!
Sinds kort heb ik een Garmin Venu Sq music (versie 1) speciaal gekocht vanwege de spotify ondersteuning. Mijn idee was: podcasts en muziek die ik op de horloge (niet meer) wil luisteren zet ik via de Spotify app op m'n telefoon in (of verwijder ik uit) een speciale playlist die ik vervolgens met enige frequentie sync op m'n watch zodat die altijd up to date is.

Echter, het syncen van albums en playlists is super traag! En het stokt vaak ook bij het syncen wat zorgt voor veel frustratie. Zijn er garmin horloge eigenaars die betere ervaringen met het synchroniseren met Spotify hebben? Zoja, welk model heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 12:15
Is je horloge verbonden aan de Wifi? Dat gaat sneller dan via Bluethooth synchroniseren.

Daarnaast voor echt grote syncs zoals kaartupdates verbind ik mijn Garmin met de computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 13:19
Ik Sync via WIFI met mijn Garmin VivoActive 4 en dat gaat prima. Ik heb er eigenlijk geen omkijken naar, hij synced automatisch als ik hem aan de lader hang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezahir
XelaRetak schreef op maandag 15 mei 2023 @ 12:15:
Ik Sync via WIFI met mijn Garmin VivoActive 4 en dat gaat prima. Ik heb er eigenlijk geen omkijken naar, hij synced automatisch als ik hem aan de lader hang.
Is dat een setting ergens die ik kennelijk nog aan moet zetten? Zoja, waar zit die setting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezahir
swhnld schreef op maandag 15 mei 2023 @ 12:04:
Is je horloge verbonden aan de Wifi? Dat gaat sneller dan via Bluethooth synchroniseren.

Daarnaast voor echt grote syncs zoals kaartupdates verbind ik mijn Garmin met de computer.
Ja ik doe het wel via WiFi idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerpsx
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:09
Ik dacht dat de Spotify sync altijd via Wi-Fi ging. Maar is wel traag ja. Bij lange playlists die nog wel eens worden aangepast kan ik zeker niet even snel (in een paar minuten) syncen voor je gaat sporten. Kan best een kwartier/half uur duren. Makkelijkst is inderdaad om het automatisch te laten doen tijdens opladen.

Ik heb nu een Tactix 7, heb niet het idee dat het sneller is dan op de voorganger (had hiervoor Tactix Delta). Ik heb met die Delta wel eens problemen gehad met sync die halverwege stopte en steeds minder ver kwam, tot hij helemaal niet meer wilde syncen en geen Wi-Fi netwerken meer kon vinden…..toen bleek de Wi-Fi defect en is binnen de garantie omgeruild. Kwam daar toen wel meer gevallen over tegen op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezahir
jerpsx schreef op maandag 15 mei 2023 @ 19:48:
Ik dacht dat de Spotify sync altijd via Wi-Fi ging..... Makkelijkst is inderdaad om het automatisch te laten doen tijdens opladen.
Waar zit die setting in de Garmin connect app, weet je dat? Ik kwam m niet tegen 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerpsx
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:09
Kan ook even geen setting vinden, staat het niet standaard aan misschien? Als je synced via Wi-Fi in ieder geval..

Volgens mij laadt hij het horloge wel eerst op tot een bepaald percentage voordat hij begint met muziek te syncen (dus hij zal niet direct gaan syncen zodra je hem aan de oplader doet).
Pagina: 1