Vraag
Beste antwoord (via Jabbah op 15-05-2023 08:29)
Mocht je zwaar beladen zijn en een drempel pakt, dan dempt dit rubber de kracht van het metaal op metaal.
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Alle reacties
Mocht je zwaar beladen zijn en een drempel pakt, dan dempt dit rubber de kracht van het metaal op metaal.
Da's een goeie, er staat een nummer op, 9673789380londemanmp schreef op zondag 14 mei 2023 @ 19:34:
Ik zag het staan op het rubber namelijk, nergens een nr ?
Als ik google kom ik hier uit.
Als ik de site vertaal zou het iets met een schokbreker moeten zijn.
De auto is vorige week voor onderhoud geweest. Hebben ze iets vergeten vast te zetten ofzo?
:strip_exif()/f/image/5ADesSeyXk8lkREc5WWqEpwh.jpg?f=fotoalbum_large)
Vermoedelijk zit het gewoon in een gat gedrukt. Je kan even kijken aan welke kant je hem mist er terug drukken.
Of meenemen naar de garage... 5min werk
Gelukkig zit hij niet om de schokdempers, dan was het meer werk
[ Voor 22% gewijzigd door jack zomer op 14-05-2023 19:56 ]
Dank voor de reacties
Denk ook dat ie van de achterbrug afkomt.
Waarschijnlijk is het montage punt afgebroken trouwens, dus een nieuwe is beter.
[ Voor 89% gewijzigd door pennywiser op 14-05-2023 20:22 ]
Die afbeelding van @jack zomer is de achterwielophanging. Aan één van de kanten zou je als het goed is nog zo'n rubber moeten zien, tenzij je ze allebei bent verloren.Jabbah schreef op zondag 14 mei 2023 @ 20:17:
Ik heb even gekeken maar kan nergens vinden waar het ding in moet. Morgenochtend ga ik naar de garage.
Dank voor de reacties
Doe even rustig aan met drempels op en af rijden.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Jurist in zijn vrije tijd, IT'er van beroep.
Kijk eens op de rekening van de garage .. misschien is die wel vervangen en is dit de oude die ze nog ergens achtergelaten hadden?Jabbah schreef op zondag 14 mei 2023 @ 20:17:
Ik heb even gekeken maar kan nergens vinden waar het ding in moet. Morgenochtend ga ik naar de garage.
Dank voor de reacties
Ben nu bij de garage. Bumpstop inderdaad. Ze plaatsen 'm nu terug.jack zomer schreef op zondag 14 mei 2023 @ 19:43:
Bumpstop.
Case closed!