Blue Screen of Death - na Windows Update

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje6
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 18:58
Hi allemaal,

Ik heb gister mijn Windows 10 pc geupdate en naderhand een blue screen of death gekregen :(. Ik krijg de volgende melding: " BAD_System_Config_Info. "

Ik heb een ASUS moederbord die probeerd een soort van herstel uit te voeren en daarna ook andere opties geprobeerd zoals veiligmodus opstarten maar lijkt allemaal niet te lukken.

Heeft 1 van jullie nog tips? Er staat belangrijke data op zowel mijn C als D schijf. Is er nog een mogelijkheid om die af te lezen vanaf mijn C schijf? Bij een clean install op de c schijf zou ik in theorie nog bij de data van mijn D schijf kunnen toch?

Hoor graag van jullie!

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
Sluit de schijven aan op een andere pc en maak eerst een backup.

Vervolgens kan je proberen Windows opnieuw te installeren, dat zal de snelste oplossing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje6
Thanks voor je snelle bericht! Goede tip voor mijn backup schijf maar is er een ook kans dat dat gaat werken voor mijn c schijf (waar nu windowns op staat)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

woutertje6 schreef op zondag 14 mei 2023 @ 18:30:
Thanks voor je snelle bericht! Goede tip voor mijn backup schijf maar is er een ook kans dat dat gaat werken voor mijn c schijf (waar nu windowns op staat)?
Ja, als je een upgrade/reparatie installatie doet van de kapotte Windows op je C: schijf. Je moet de C: schijf dus niet formatteren/leegmaken.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06:23
Heb je geprobeerd Windows terug te zetten naar de laatste bekende goede configuratie: Fout 0x74: Bad_system_config_info - Microsoft Ondersteuning .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• woutertje6
Hi, dank voor het meedenken! uiteindelijk hier naar de lokale computer boer gebracht. Ik kreeg hem zelf niet aan de praat. Zij konden windows ook niet herstellen, uiteindelijk backup gemaakt, fresh install van windows en de backup terugzet. Uiteindelijk geen data kwijt! :D
Pagina: 1